معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به‌منظور ایجاد فضایی شاد، مفرح و تقویت روحیه ملی در بین شهروندان، اعضای شورای‌عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران با پخش مسابقات جام‌جهانی فوتبال در اماکن عمومی موافقت کردند و در صورت تایید شورای تامین استان و شورای امنیت این مسابقات در اماکن شهر نمایش داده می‌شود.
به گزارش «ایسنا»، سید محمدهادی ایازی افزود: در جلسه مشترکی که شهرداری تهران با سازمان صدا و سیما، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران داشت، این موضوع مطرح شد و پس از موافقت اعضای جلسه مقرر شد تا این موضوع به تایید شورای امنیت و شورای تامین استان برسد.
وی ادامه داد: همچنین در دویست و سی و سومین جلسه شورای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران نیز این موضوع مطرح شد و اعضای شورا به‌منظور ایجاد فضایی شاد، مفرح و تقویت روحیه ملی در بین شهروندان با پخش مسابقات جام‌جهانی فوتبال در اماکن عمومی موافقت کردند.
معاون شهردار تهران ادامه داد: در صورت تایید نهایی این موضوع از سوی مراجع ذی‌ربط، این مسابقات در اماکن عمومی شهر تهران از جمله برج میلاد، بوستان‌ها و باغ موزه قصر به نمایش گذاشته می‌شود.