ماریا شاراپوا، سوپراستار تنیس با بستن یک قرارداد جدید، امپراتوری تجاری خود را گسترش داد. به گزارش وبسایت تخصصی «Tennis3sixty.com» به نقل از سایت «اسپرت بیزینس» او با برند «سوپرگروپ» که محصولاتی برای بهداشت پوست و مو تولید می‌کند قرارداد همکاری به امضا رساند که به موجب آن یکی از شرکای این کمپانی می‌شود.
طی این قرارداد که با واسطه‌گری آژانس بازاریابی ورزشی معروف IMG منعقد شد، این ستاره ۲۶ ساله روس همچنین سفیر برند سوپرگروپ هم خواهد شد. هدف شاراپوا از این قرارداد گسترش دادن شرکای تجاری‌اش است که با راه‌اندازی کمپانی شوگرپوا (تولید آب‌نبات) در سال ۲۰۱۲ آغاز شد.
او در این باره گفت:«من هوادار بزرگ تجارت و تولیدات هستم و عقیده‌ام این است که همکاری با سوپرگروپ که در تولید کرم‌های ضدآفتاب برای همه سنین است، من را وادار می‌کند که در این کمپانی سرمایه‌گذاری کنم تا به اهداف بلندمدتی
برسیم.»
شاراپوا که قهرمان ۴ گرنداسلم (جایزه بزرگ) در تنیس است در مجله فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن جهان معرفی شده است. او که طی همکاری با کمپانی محصولات ورزشی نایک، خودروسازی پورشه، آب معدنی اویان، ساعت تگ هویر، کمپانی سامسونگ، محصولات ورزشی هد و آرایشی کول‌هان به این درآمدها رسیده و درآمدهای تجاری‌اش از بسیاری از ورزشکاران مرد بیشتر است، حالا با این قرارداد از سوپرگروپ هم درآمد مضاعفی به دست می‌آورد.
هالی تاگارد، موسس و مدیراجرایی سوپرگروپ بعد از انعقاد این قرارداد با شاراپوا گفت: «سرطان پوست شایع‌ترین سرطان دنیا شناخته شده است. با این حال از همه سرطان‌ها قابل پیشگیری‌تر است. تا امروز ما کار سختی برای رساندن پیام‌مان به دنیا داشتیم اما حالا از بلندگوی رسای ماریا استفاده
می‌کنیم.»
ماریا شاراپوا که سابقا زن شماره یک تنیس جهان هم بوده در حال حاضر در رتبه هشتم اتحادیه تنیس‌بازان زن حرفه‌ای جهان قرار دارد.