شارژرهای همراه برای کاربران همیشه در سفر

دنیای‌اقتصاد: در یک سفر کاری باشید یا مشغول کار در فضای باز، در هر صورت تمام شدن شارژ باتری گوشی و تبلت مشکلی است که هر لحظه امکان رخ دادنش وجود دارد و می‌تواند مانع انجام امور مهم کاری‌تان شود. برای حل این مساله محصول جدیدی طراحی شده است که در واقع نوعی بانک انرژی بدون سیم است که گوشی و تبلت شما را به سادگی و در کمترین زمان ممکن شارژ می‌کند. این محصولات را شرکت PQI با سه مدل جدید به نام‌های Power ۱۲۰۰۰، Power ۱۲۰۰۰s و Power ۱۵۰۰۰ به بازار عرضه کرده است.

مدل Power ۱۲۰۰۰ نوعی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۲هزار میلی‌آمپر ساعت است و دارای یک پورت USB و یک پورت miniUSB است و می‌توان از آن برای شارژ انواع ابزارهای موبایل از قبیل گوشی و تبلت استفاده کرد. برای اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده در این محصول، کافی است که دکمه تعبیه‌شده روی بدنه آن را فشار داده و براساس تعداد لامپ‌های LED روشن مشخص کنید که چه میزان از شارژ دستگاه باقی مانده است.

مکانیزم حفاظتی از مدارهای داخلی از جمله مشخصه‌های بارز و وجه تمایز اصلی این محصول از سایر شارژرهای موجود در بازار است که هرگونه نگرانی کاربران از بابت ایمنی محصول را برطرف می‌کند. این محصول دارای دو پورت USB مجزا است و می‌توان از آن برای شارژ همزمان دو ابزار همراه استفاده کرد.

مدل دیگر Power ۱۲۰۰۰s نام دارد که دارای پورت USB و خروجی ۵V/۲A است و از انواع گوشی و تبلت پشتیبانی می‌کند. این محصول در پنج رنگ متنوع سفید، مشکی، آبی، صورتی و سبز عرضه می‌شود. مکانیزم حفاظت از مدارهای داخلی ازجمله امکانات مهم این محصول است که مانع از شارژ بیش از حد، تخلیه بار و نشت جریان به بیرون می‌شود و ایمنی کامل کاربر را به همراه می‌آورد.

شارژر بعدی مدل Power ۱۵۰۰۰ است که دارای دو پورت USB برای شارژ همزمان دو ابزار سیار است. این محصول دارای یک باتری قدرتمند ۱۵هزار میلی آمپری سامسونگ است و می‌تواند یک گوشی iPhone ۵s را تا بیش از ۶ مرتبه شارژ کند. مانند دو مدل قبلی این محصول هم دارای ۴ نشانگر LED است که میزان شارژ باقیمانده آن را نشان می‌دهد.