دادستانی تهران درخصوص فروش باشگاه راه‌آهن بیانیه صادر کرد

دادستانی تهران با صدور بیانیه‌ای درخصوص فروش باشگاه راه‌آهن اعلام کرد که با فروش این باشگاه با قیمت اعلام شده موافقت نکرده است. به گزارش سایت دادستانی تهران، در این بیانیه تاکید شده که باشگاه باید با کارشناسی مجدد از طریق مزایده به فروش برسد. متن این بیانیه به شرح زیر است: فروش باشگاه راه آهن از طریق مزایده

به رغم آنکه در زمینه‌ فروش باشگاه مذکور مذاکراتی صورت گرفته است، بنابراین در حال حاضر دادستانی تهران با فروش باشگاه راه‌آهن به قیمت مذکور موافقت ننموده و لذا در حال حاضر مباحث مطرح‌شده در مورد این خبر منتفی است. حسب گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی تهران نظر به اینکه خبری با عنوان «باشگاه راه‌آهن ملک زنجانی نبود که به مزایده گذاشته شود»، به نقل از صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن، تسریع در فروش این باشگاه را ضرورتی برای شرکت تیم در لیگ اعلام نموده است.

اعلام می‌گردد به‌رغم آنکه در زمینه فروش باشگاه مذکور مذاکراتی صورت گرفته است، بنابراین در حال حاضر دادستانی تهران با فروش باشگاه راه‌آهن به قیمت مذکور موافقت ننموده و لذا در حال حاضر مباحث مطرح شده در مورد این خبر منتفی است و خرید باشگاه پس از کارشناسی مجدد از طریق مزایده امکان‌پذیر خواهد بود.