لوگوی اپل در آی‌فون 6 روشن می‏شود

ایسنا: گزارش‌ها حاکی از این است که لوگوی اپل در پشت آی‌فون ۶ برای اطلاع‏رسانی تماس‏ها و پیام‌های جدید به کاربر استفاده خواهد شد. جدیدترین خبر پیرامون پرچمدار بعدی اپل این است که این شرکت پشت لوگوی سیب گاز زده در آی‌فون ۶ لامپ تعبیه خواهد کرد که در صورت دریافت تماس یا پیام جدید، شروع به چشمک زدن می‏کند و اگر کاربر گوشی را برعکس روی میز یا زمین گذاشته باشد، متوجه روشن شدن این چراغ خواهد شد.

پیش از این شاهد روشن شدن لوگوی اپل در لپ‌تاپ‌های این شرکت بوده‏ایم.

فرضیه طراحی نور پشت لوگوی اپل در آی‌فون ۶ از تصویر روبه‌رو نشات می‏گیرد که گفته می‌شود قاب نهایی طراحی شده برای آی‌فون ۶ است.

همان‌طور که می‏دانید در آی‌فون‌های قبلی لوگوی اپل روی قسمت بیرونی قاب گوشی حک می‏شد، اما در این قاب منسوب به آی‌فون ۶، لوگوی اپل از داخل به صورت پلاستیکی طراحی شده است. این تکه پلاستیکی آن قدر نازک طراحی شده تا نور لامپ تعبیه شده پشت آن توسط کاربر مشاهده شود.

البته به خاطر داشته باشید که ممکن است تمام این مسائل گمانه‌زنی رسانه‏ای درباره طراحی آی‌فون ۶ باشد و هیچ کدام صحت نداشته باشد. چند روز پیش نیز گزارش‌هایی مبنی بر آغاز تولید آی‌فون‌۶ در این ماه منتشر ‏شد.

پایگاه تایوانی اکونومیک دیلی نیوز گزارش داد، خبر خوش برای طرفداران آی‌فون این است که تولید نسخه ۷/۴ اینچی آی‌فون۶ این ماه آغاز می‏شود. این نسخه از آی‌فون ۶ انتظار می‏رود که اگر محبوب‏تر از آی‌فون ۵ نشود، محبوبیت آن کمتر از نسخه قبلی نخواهد بود.

پیش‏بینی‏ها همچنان حاکی از این است که آی‌فون ۶ در ماه سپتامبر روانه بازار شود.