دنیای اقتصاد: روند موفقیت‌های کاروان علمی ایران در روز دوم مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۴ برزیل ادامه پیدا کرد. دکتر موسی خانی، رئیس کمیته ملی روبوکاپ جمهوری اسلامی ایران نتایج تیم‌های ایرانی در روز دوم را به شرح ذیل اعلام کرد.

در لیگ فوتبالیست‌ساز کوچک تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه تهران (شعبه پردیس بین‌الملل کیش) و دانشگاه امیرکبیر به ترتیب با شکست تیم‌هایی از کشورهای برزیل، چین و تساوی با کشور آلمان به دور حذفی مسابقات صعود کردند.

در این مرحله تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان تیم برتر دور مقدماتی با تیمی از آلمان دیدار خواهد کرد.

تیم دانشگاه تهران (پردیس بین‌الملل کیش) نیز دیدار سختی با نایب قهرمان جهان در سال گذشته خواهد داشت.

تیم دانشگاه امیرکبیر نیز با تیمی از کشور میزبان دیدار خواهد کرد.

در لیگ انسان‌نما (سایز کودک) تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم باست پژوه با برد تیم‌های استرالیا، فرانسه، اندونزی و چین جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

در لیگ روبات سایز نوجوان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی پرند و دانشگاه امیرکبیر با برد و مساوی با تیم‌های برزیل و آمریکا شانس حضور برای صعود به مرحله بعدی را برای خود حفظ کردند.

در لیگ روبات خانگی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم دانشگاه امیرکبیر با کسب امتیازات لازم جزو هشت تیم صعودکننده روز دوم قرار گرفتند.

در لیگ روبات امدادگر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بعد از سه دور مسابقه به همراه کشورهایی از آلمان و اتریش به عنوان تیم برتر روز دوم به دور بعد صعود کرد.

در همین لیگ تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد بخت خود را برای صعود به مرحله نهایی آزمایش خواهد کرد.