بانک اطلاعات سینمایی

دنیای اقتصاد: اگر به دنیای فیلم‌های سینمایی علاقه دارید و دوست دارید بدانید در این حوزه چه اتفاقاتی می‌افتد یا چه فیلم‌هایی قرار است اکران شود پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن MovieBase استفاده کنید. به کمک این اپلیکیشن شما اطلاعات به روزی از فیلم‌های سینمایی دنیا را در اختیار خواهید داشت. در واقع MovieBase اپلیکیشنی است مخصوص علاقه‌مندان به فیلم و سینما تا بتوانند به اطلاعات کاملی در مورد فیلم‌ها دسترسی داشته باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپ طراحی ساده و راحتی کار با آن است. شما از طریق این اپ امکان مشاهده اطلاعات مفید و متنوعی را در مورد فیلم و سازندگان آن خواهید داشت.

تمامی اطلاعاتی که در این اپلیکیشن برای شما به نمایش گذاشته می‌شود برگرفته از بانک اطلاعات فیلم یعنی سایت ww.themoviedb.org است.

برای شروع به کار در ابتدا فیلمی را که دوست دارید انتخاب کنید و بعد از آن به اطلاعات دیگر آن از جمله بازیگران، کارگردان، سال ساخت، امتیاز فیلم ، هزینه ساخت و... دسترسی پیدا کنید.

در واقع با این اطلاعات هم شما شناختی در خصوص بازیگران و سازندگان آن پیدا می‌کنید هم می‌توانید با لیستی از فیلم‌هایی که در همین ژانر هستند آشنا شوید.

همچنین این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا لیستی از فیلم‌های مورد علاقه خود را درست کنید و هر فیلمی را که دوست داشتید به مرور زمان به این لیست اضافه کنید.

انتخاب فیلم‌هایی که دوست دارید ببینید، مشاهده بخش‌هایی از فیلم‌ها و رای به فیلم‌های گوناگون از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن MovieBase در حال حاضر تنها در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است. برای دریافت این اپ می‌توانید هم به فروشگاه گوگل پلی و هم سایت کافه بازار مراجعه کنید.