دنیای اقتصاد: تراکتورسازی در چهار بازی خود در لیگ چهاردهم ۷ امتیاز کسب کرده و با دو برد و یک مساوی و یک باخت در مکان هفتم جدول جای گرفته است. این تیم اولین باختش را در این فصل سه شنبه شب مقابل تیم پدیده خراسان متحمل شد و بلافاصله پس از این باخت با صحبت‌های مربی خود علیه مدیرعامل تیم، وارد حاشیه شد. رسول خطیبی بعد از شکست مقابل پدیده تهدید به کناره‌گیری کرد: «خدا را شکر تمام بازیکنان و مردم تبریز از مشکلات مالی تیم خبر دارند و به خاطر من خبرها به بیرون درز نکرد. حالا همه چیز را می‌گویم تا مدیران تیم به فکر مشکلات تیم باشند. اگر سردار کریمیان به من قول نمی‌داد بعد از بازی با ملوان همه حرف هایم را می‌زدم.» خطیبی با طعنه به کارنامه غیرورزشی نظمی گفت: «آقای نظمی من بازیچه دست شما نیستم و مثل شما نیستم که در ورزش نبوده باشم. ۲۵ سال در فوتبال زحمت کشیده‌ام و خوب این ورزش را می‌شناسم؛ الان می‌فهمم که چرا اول فصل هیچ مربی حاضر نمی‌شد سرمربی تراکتورسازی شود، این باشگاه واقعا مشکلات زیادی دارد، جالب است که آقای نظمی مدت‌ها است که جواب تلفن من را نداده است.»

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی خیلی زود به حرف‌های سرمربی تیمش واکنش نشان داد تا مشخص شود آنها رابطه حسنه‌ای با یکدیگر ندارند؛ جالب اینکه او از رفتن خطیبی استقبال می‌کند: «خطیبی اگر نمی‌خواهد بماند مشکلی نیست و می‌تواند استعفایش را بنویسد تا آن را در هیات مدیره مطرح کنیم. مطمئن باشید با رفتن من یا دیگری باشگاه تراکتور‌سازی تعطیل نمی‌شود. خیلی‌ها قبل از ما به تراکتور‌سازی آمدند اما این باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اگر او نماند مشکلی نیست؛ خطیبی استعفایش را بنویسد، آن را در هیات مدیره مطرح می‌کنیم. وقتی این خبر به من رسید، در فرودگاه بودم و نمی‌خواهم بگویم عکس‌العمل بعضی از اعضای هیات مدیره چه بوده است. این صحبت‌ها از روی بی‌تجربگی مطرح شده است.»

او وجود مشکلات مالی را در باشگاه طبیعی دانسته و مربی‌اش را به کم‌طاقتی متهم می‌کند: «همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. ممکن است در پرداخت پول دیر و زود شود، اما هیچ وقت حق کسی ضایع نخواهد شد.» او با لحنی تند به خبرگزاری مهر گفت: «خطیبی درحدی نیست که بخواهد درباره مدیریت باشگاه صحبت کند. در این‌باره باید هیات مدیره نظر بدهد، چون بالاتر از من قرار دارد. نظر خطیبی برای خودش محترم است. او نباید این‌طور حرف می‌زد، چون حرف‌هایش با واقعیت فاصله دارد.»