سریال‌های جدید  جعفری‌جوزانی، لطیفی و آقاخانی در راهند

محمدحسین لطیفی، مسعود جعفری‌جوزانی و سعید آقاخانی با ارائه طرح‌های جدید به شبکه سه، قصد ساخت سریال‌های جدید برای این شبکه را دارند. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفت‌وگو با «ایسنا»، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر طرح‌های خوب و جدیدی از سوی محمدحسین لطیفی و سعید آقاخانی برای نوروز ارائه شده که تصمیم گرفتن برای انتخاب آنها سخت است چون هر دو کار از سوی نویسندگان و کارگردانان خوب تلویزیون ارائه شده است. محمدرضا شریفی درخصوص سریال نوروزی شبکه سه سیما گفت: قرار است اگر از عهده متن و پروداکشن کار محمدحسین لطیفی بربیاییم، با وی مذاکره کنیم. به جهت اینکه کار ایشان پروداکشن خاصی دارد باید ارزیابی کنیم و ببینیم که به عید می‌رسد یا نه.

وی همچنین درخصوص متن جدید سعید آقاخانی گفت: متنی که از سعید آقاخانی به دستمان رسیده، با فضای قبلی کارهای وی به شدت متفاوت است. متن این کارگردان

پر و پیمان است. شریفی درخصوص عملیاتی شدن کارهای جدید از سوی این کارگردانان توضیح داد: از هم‌اکنون مقدمات ساخت این کارها را فراهم می‌کنیم تا در پایان سال ۹۳ آنها را به نتیجه برسانیم.

سریال تاریخی «در چشم باد» آخرین کار مسعود جعفری جوزانی برای تلویزیون است. این سریال در۵۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول سیما تهیه و تولید شد. فیلمنامه این سریال که در زمره سریال‌های «الف» سیما به شمار می‌رود، توسط «مسعود جعفری جوزانی» در مدت دوسال نوشته شد.

سریال‌های «زمانی برای عاشقی» و «دودکش» آخرین کارهای محمدحسین لطیفی برای تلویزیون بود.