نوازندگان یونانی به مناسبت عید سعید قربان به تهران خواهند آمد و با همراهی هنرمندان ایرانی در تالار رودکی کنسرت می‌دهند. این کنسرت ۱۳ مهرماه و در ساعت ۲۰ در تالار رودکی برگزار خواهد شد. گروه «فیتیله‌ای‌ها» با اجرای نمایش «خنده و گریه» بار دیگر به تئاتر بر می‌گردند. این گروه هنری که سال‌ها است آیتم‌های نمایشی را برای کودکان در تلویزیون پخش می‌کنند، پاییز امسال نمایش «خنده و گریه» را در تالار هنر به صحنه می‌برند؛ نمایشی که همه تماشاگران، جزو بازیگران آن خواهند بود.

دانش اقباشاوی کارگردان فیلم «تاج محل» جایزه طلایی بهترین فیلم جهان اسلام را که از جشنواره بین‌المللی مالزی دریافت کرده بود در دیداری با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به موزه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) تقدیم کرد.

علیرضا اسحاقی مدیر جدید گروه فیلم و نمایش شبکه چهار تاکید کرد تلاش دارد تله‌تئاتر را در شبکه چهار احیا کند.

فیلم «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان در اکرانی خصوصی به نمایش درآمد که دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران به لزوم ساخت فیلم درباره کانون خانواده تاکید کرده و «خانوم» را تصویری از زن ایرانی دانست.

احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران از کارگردان و تهیه‌کنندگان «شهر موش‌ها ۲» برای ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در جامعه تقدیر کرد.

«محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه در کنسرت گروه موسیقی «آیان» به خوانندگی هژیر مهرافروز شرکت کرد.

در دومین شب از چهارمین دوره شب‌های داستان برج میلاد، سیدمهدی شجاعی، منیژه آرمین و جواد عاطفه داستان‌خوانی خواهند کرد. این سه نویسنده، یکشنبه دوم شهریور ۹۳ از ساعت ۱۸ میهمان شب‌های داستان برج میلاد خواهند بود. حضور در این برنامه رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در داستان‌خوانی نویسندگان و مترجمان، از یکم تا هفتم شهریورماه به مرکز همایش‌های برج میلاد تهران مراجعه کنند.