حمید رسایی که قرار بود از وزیر نفت در مورد استخدام 4500 نفر در این وزارتخانه سوال کند، اعلام کرد که با توجه به اعلام اسامی از طرح سوال خود انصراف می‌دهد.

به گزارش «ایسنا»، نماینده تهران گفت: من به جهت تنویر افکار عمومی و ۴۰۰۰ جوانی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، سوال خود را مطرح کرده بودم. مجوز استخدام ۲۶۷۶ نفر نیروی انسانی صادر شده بود که ۱۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند و بزرگ‌ترین آزمون استخدامی کشور در ۹ حوزه برگزار شد. او ادامه داد: نتایج اولیه در ۲۶ تیرماه اعلام شد و وزارت نفت اعلام کرد حدود ۴۵۰۰ نفر بر اساس ضوابط اعلام می‌شوند تا در مصاحبه شرکت کنند. ۱۷۷ کمیته مصاحبه مجزا با مجوز آقای زنگنه تشکیل شد و در مهر و آبان ۹۲ مصاحبه‌ها انجام شد.

رسایی افزود: اعلام کردند که نتایج ۲۵ آذرماه انجام خواهد شد، اما بعد گفتند دی و بعد بهمن ماه را اعلام کردند و ۲ اردیبهشت‌ماه گفتند نتایج به زودی اعلام می‌شود در ۱۲ خرداد ماه مدیر روابط عمومی وزارت نفت گفت که این کار به کلی غلط بوده و بر همین اساس من در ۲۷ خرداد سوالی از وزیر نفت در کمیسیون انرژی پرسیدم و امروز این سوال در دستور کار بود، اما نیمه شب گذشته بعد از ۱۷ ماه نتایج اعلام شد و با وجود اینکه باید ۲۶۷۶ نفر اعلام می‌شد ۱۱۲۳ نفر اعلام شد. خطاب من به آقای زنگنه این است که چرا زودتر اعلام نکردید؟ او تاکید کرد: هدف ما از طرح سوال دفاع از موکلان بود. فعلا از طرح سوال انصراف می‌دهم تا به این مسائل رسیدگی شود و معاون وزیر نیز از طرف وزیر قول داده رسیدگی کند؛ چرا که مشخص نیست چرا کمتر اعلام شده است.