گروه بنگاه‌های اقتصادی: تازه‌ترین گزارش عملکرد شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، منتشر شد که در ذیل آمده است:

تحقق ۷۸ درصدی سود هر سهم «خگستر»

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در سه ماه ابتدای امسال معادل ۷۸ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم ۷۴۹ ریالی خود را به تحقق رساند.

جمع درآمدهای این شرکت برای سال جاری معادل یک هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که بیشترین درآمد به ترتیب مربوط به سود حاصل از سرمایه‌گذاری، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری و سود حاصل از سایر فعالیت‌ها است.

«خگستر» طی سه ماه ابتدایی امسال بیش از ۹۱۳ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

همچنین شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی ۹۳ را مبلغ یک هزار و ۵۵۰ ریال اعلام کرده است.

«ثغرب» سود ۹۴ را ۸۰۶ ریال پیش‌بینی کرد

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۴ را با سرمایه

۳۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۸۰۶ ریال اعلام کرد. این رقم در مقایسه با سال مالی ۹۳ معادل ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. این در حالی است که فروش این شرکت برای سال ۹۴ با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به سال مالی جاری بیش از ۸۰۴ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است. پیش‌بینی عملکرد «ثغرب» برای سال مالی ۹۴ نسبت به پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۹۳ به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۶ درصد کاهش و سود عملیاتی ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

درصد پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خردادماه ۹۳ معادل ۳۶ درصد بوده است.

شرکت اعلام کرده که هیات مدیره در نظر دارد به ازای هر سهم مبلغ ۶۴۴ ریال از سود خالص سال مالی ۹۴ را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.