گروه فرهنگ وهنر: تابستان، فصل کنسرت‌های موسیقی است و ماه آخر این فصل در حالی سپری می‌شود که خوانندگان و گروه‌های مختلفی در تهران و دیگر نقاط ایران روی صحنه می‌روند. قیمت بلیت‌های این اجراها در سالن‌های مختلف از ۲۰ هزار تومان آغاز شده و گران‌ترین آنها ۱۲۰ هزار تومان است که علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت آنلاین از سایت www.iranconcert.com خریداری کنند. به خاطر داشته باشید که در خرید آنلاین شما می‌توانید جای صندلی خود را در سالن به‌طور دقیق تعیین کنید و از کنسرت بیشترین لذت را ببرید.

پری ملکی با همراهی گروه «خنیا» شب گذشته در تالار وحدت روی صحنه رفته است و امشب نیز برای آخرین اجرا به این تالار می‌رود تا کنسرت «زمان که می‌گذرد» را اجرا ‌کند. علاوه‌بر پری ملکی، فاروق کسمایی و نیکی شیربیشه خوانندگان خنیا هستند که اجراکننده قطعات موسیقی ایرانی خواهند بود. این کنسرت امشب ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌ها ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

شهرام شکوهی هم قرار است کنسرتی برگزار کند و در آن به اجرای قطعات جدیدش بپردازد. این کنسرت یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریور ماه و هرشب در ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان باید برای حضور در این اجرا بلیت‌های ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی خریداری کنند.

مرتضی پاشایی هم که این روزها درگیر حاشیه‌های عجیب و غریب است و در یک ماه گذشته چند بار خبر بستری شدنش در بیمارستان و حتی یک بار نیز خبر فوتش در رسانه‌های مجازی منتشر شده بود، چهارشنبه ۱۲ شهریورماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌ها ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

تالار وحدت چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ شهریورماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است که قرار است قطعات قدیمی را با اجرای ارکستر چکاوک بشنوند. این کنسرت هرشب ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد و با اجرای قطعات هنرمندانی چون فضل‌الله توکل، همایون خرم، عماد رام و...همراه است، همچنین میلا کیایی در این کنسرت به تکنوازی سنتور خواهد پرداخت. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

گروه موسیقی «ستاره قطبی» پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ شهریورماه ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا دارد. در این کنسرت که ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد، قطعاتی به زبان‌های لری، کردی، ‌ترکی، هندی، انگلیسی، عربی و فرانسوی اجرا می‌شود. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

بنیامین بهادری هم پنج‌شنبه ۱۳ شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت دارد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و ساعات اجرای این کنسرت ۱۸:۱۵ و ۲۱:۳۰ اعلام شده است.

اما سالن همایش‌های برج میلاد پنج‌شنبه ۱۳ شهریورماه و در ساعت ۲۱ میزبان حسام‌الدین سراج است. این کنسرت «نگاه آسمانی» نام دارد و رهبری ارکستر سراج برعهده همایون رحیمیان است و قیمت بلیت‌های اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

جمعه ۱۴شهریورماه گروه موسیقی «نوای سیمره» در تالار وحدت اجرا خواهد داشت و قطعاتی از موسیقی لکی و لری اجرا خواهد شد. این کنسرت ساعت ۲۲ و با بلیت‌های ۲۰ تا ۷۰ هزار تومانی برگزار خواهد شد.

روزبه نعمت‌اللهی نیز سه‌شنبه ۱۸ شهریور روی استیج میلاد در نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد رفت. قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۳۵ هزار تومان آغاز می‌شود و تا ۱۲۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. کنسرت نعمت‌اللهی با رهبری ارکستر سهیل بیانی مهر، از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد.

بهنام صفوی نیز همراه گروه خود در روز ۳۰ ام ماه به نمایشگاه بین‌اللملی تهران و سالن میلاد خواهند رفت و در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ میزبان علاقه‌مندان خواهند بود. بلیت‌های این کنسرت نیز از ۳۵ هزار تومان آغاز می‌شوند و تا صد هزار تومان بالا می‌روند.

بازار داغ کنسرت‌های تابستانی