ایسنا: مدیرعامل همراه اول از ارائه اینترنت نسل ۳ در ۲۳ شهر کشور تا پایان شهریورماه خبر داد. وحید صدوقی ‏درباره‏ استان‏هایی که در حال حاضر امکان دسترسی به نسل‏های بالاتر ارتباطی را در شبکه همراه اول دارند، گفت: در حال حاضر این شبکه در استان تهران قابل دسترسی است و به مرور در سطح کشور تکمیل شده و اطلاع‏رسانی‏های لازم در این زمینه صورت می‏گیرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با تاکید بر اینکه در آینده شبکه ۳G همراه اول به مراتب گسترده‏تر خواهد شد، اظهار کرد: طبق برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته خدمات نسل ۳ در آینده‏ای نه‌چندان دور در ۱۵۰ شهر کشور ارائهخواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: با دریافت مجوز برای ارائه آزمایشی نسل‏های بالاتر شرکت همراه اول در کوتاه‏ترین زمان ممکن شبکه خود را آماده خدمات‏رسانی به مشترکان خواهد کرد و در حال حاضر نیز استان‏هایی مانند تهران، اصفهان، تبریز و اهواز ارائه‏ این خدمات را به‏طور آزمایشی آغاز کرده‏اند که بنابر برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته تا پایان شهریورماه تلاش می‏شود حدود ۲۳ شهر کشور به این شبکه متصل شود، چرا که در حال حاضر همکاران ما در استان‏های مختلف در حال آماده‏سازی و توسعه شبکه هستند.

صدوقی همچنین اعلام کرد: بسته‏های تشویقی اینترنت همراه اول نیز به‌زودی اعلام می‏شود تا افراد بتوانند از طریق فعال‏کردن این بسته‏ها به مدیریت هزینه‏های خود بپردازند.

راه‏اندازی اینترنت پرسرعت موبایل در ۲۳ شهر کشور