گروه بنگاه‌ها: تندیس و لوح سپاس اولین کنفرانس علمی «بررسی راه‌های ارتقای سلامت مالی و اداری» به مدیرعامل بانک اقتصادنوین اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین اولین کنفرانس علمی «بررسی راه‌های ارتقای سلامت مالی و اداری» با حمایت نهادهای مالی و نظارتی ذی‌ربط باحضور سید حسین وهابی مدیر بازرسی بانک اقتصادنوین برگزار شد.

عمده محورهای مورد بحٍث در کنفرانس عبارت بود از بررسی راه‌های ارتقای سلامت نظام اداری و مالی، تحلیل نسبت‌های مالی در تشخیص سطوح مختلف سلامت، ساختار سیستم‌های ارزیابی و تضمین سلامت مالی و اداری، سلامت مالی و اداری و نسبت آن با سلامت اخلاقی و مدیریت سلامت مالی و اداری (استراتژی - نظام - عملکرد). در این کنفرانس ضمن تشریح و بیان تعاریف، تقسیم‌بندی، عوامل موثر بر ایجاد فساد و ذکر مصادیق آنها و با تاکید بر پیامدهای فردی و سازمانی فساد، تاثیر آن بر فرآیند رشد و توسعه اقتصادی، استقرار نظام‌های نظارتی و کنترلی موثر و تقویت عوامل فرهنگی مبارزه با فساد توسط سخنرانان تبیین شد.

در مراسم اختتامیه از بانک اقتصادنوین، به‌عنوان نخستین بانک جمهوری اسلامی ایران که طی سال‌های گذشته همواره کوشیده است الگوهای لازم برای ارتقای سلامت مالی و اداری را در این سازمان پیاده‌سازی کند، تقدیر و به انتخاب دبیرخانه کنفرانس، تندیس کنفرانس سلامت مالی و اداری و لوح سپاس به مدیرعامل این بانک اهدا شد. این تندیس و لوح سپاس را سید حسین وهابی مدیر بازرسی بانک اقتصادنوین دریافت کرد.