گروه بنگاه‌های اقتصادی: سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ۲۹ شهریور‌ماه برای تقسیم سود و تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع عادی سالانه و فوق‌العاده می‌رود. عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با اشاره به مجمع این مجموعه در هفته آینده گفت: قرار است علاوه بر تصمیم‌گیری درخصوص صورت‌های مالی سال منتهی به اردیبهشت‌ماه ۹۳ در این مجمع تا ۱۰۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته مصوب شود. باقری در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد»، با اشاره به اینکه این افزایش سرمایه طی دوسال و هر سال ۵۰ درصد اعمال می‌شود، افزود: این افزایش سرمایه در اختیار هیات مدیره است.

عضو هیات مدیره تاپیکو در بیان وضعیت شرکت گازلوله نیز اظهارکرد: اقدامات لازم برای اعلام ورشکستگی این شرکت در حال انجام است و منتظریم تا قاضی حکم ورشکستگی را ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه وضعیت ورشکستگی با انحلال کاملا متفاوت است، افزود: در وضعیت ورشکستگی تکلیف بدهی‌ها مطابق قانون معین می‌شود. وی همچنین با اشاره به رشد اخیر سهام «پلوله»، گفت: به نظر می‌رسد بازار حس کرده اعلام ورشکستگی موجب افزایش قیمت سهام این شرکت می‌شود و به همین دلیل قیمت سهام این مجموعه رشد داشته است. باقری در پاسخ به اینکه آیا احتمال بازگشت دوباره این شرکت به بورس وجود دارد، تصریح کرد: این موضوع بستگی به نظر سازمان بورس دارد.

عضو هیات مدیره تاپیکو همچنین از تصمیم این مجموعه برای راه‌اندازی یک هلدینگ سلولزی خبر داد و افزود: امسال در نظر داریم تا تمامی سلولزی‌ها را در یک هلدینگ ساماندهی کنیم.