یک عضو شورای شهر تهران با انتقاد از تغییر قوانین شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به مشکلاتی که عدم تثبیت قوانین شهرسازی برای مردم به‌وجود می‌آورد اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این میان تنها مردم هستند که متضرر می‌شوند، چراکه در یک دولت، شورای‌عالی شهرسازی و معماری قانونی را وضع می‌کند اما در دولت بعد به سبب عقاید جدیدی که شکل می‌گیرد، قوانین تغییر می‌کند و قوانین گذشته نادیده گرفته می‌شوند. به گزارش خبرگزاری‌مهر، حبیب‌الله کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر ما قوانین را به گونه‌ای وضع کنیم که با تغییر دولت‌ها دستخوش تحولات نشود، آن وقت می‌توانیم به معنای واقعی کلمه خدمت‌رسان مردم باشیم.

وی گفت: عده‌ای به طرح تفصیلی اشکال می‌گیرند، اما باید گفت طرح تفصیلی و طرح جامع نیاز شهر تهران است که اگر از این طرح‌ها رفع عیب شود، خود عاملی جهت ثبات قوانین خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز در طرح تفصیلی شاید قریب به ۸۰۰ نقطه مشکل دار وجود داشته باشد که البته با توجه به گستردگی تهران قابل رفع و قابل هضم است و باید این نقاط اشکال رفع شود، اما این سبب نمی‌شود که ما نافی طرح تفصیلی شویم.