گروه ورزش: کاروان ورزش ایران بالاخره در روز سوم از بازی‌های آسیایی اینچئون به لطف درخشش بانوان کشورمان صاحب مدال شد. غیر از رشته تیراندازی که در آن یک طلا و یک نقره انفرادی توسط نجمه خدمتی و نرجس امامقلی‌نژاد و نیز یک مدال نقره تیمی به دست آمد، الهه منصوریان هم توانست با غلبه بر حریف نپالی و رسیدن به جمع چهار نفر برتر مسابقات ووشو، مدال برنزش را در این مسابقات قطعی کند. منصوریان امروز باید در وزن ۵۲- به مصاف حریفی از کره جنوبی برود. در این رشته همچنین محسن محمدسیفی در وزن ۶۵- کیلوگرم با غلبه بر حریف قرقیزستانی به نیمه‌نهایی رسید و برنزش را قطعی کرد. همین اتفاق در وزن ۷۰- کیلوگرم هم برای سجاد عباسی رخ داد. این دو ورزشکار امروز باید برای راهیابی به فینال، رودرروی حریفانی از چین و کره‌جنوبی بایستند. حمیدرضا لادور هم آخرین ووشوکار ایرانی بود که دیشب روی تاتامی رفت. لادور موفق شد در وزن ۷۵- کیلوگرم ورزشکاری از اردن را شکست بدهد و به نیمه‌نهایی برسد. حریف او در نیمه‌نهایی ووشوکاری از قزاقستان خواهد بود. به این ترتیب ما امروز حداقل چهار مدال برنز قطعی در ووشو خواهیم داشت که البته امیدواریم گردن‌آویزها خوشرنگ‌تر باشد. دیگر نتایج نمایندگان ایران در اینچئون را به نقل از «ایسنا» بخوانید:

دو جودوکار کشورمان با شکست برابر حریفان خود از رسیدن به سکو محروم شدند و روی پله پنجمی قرار گرفتند. جواد محجوب در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و محمد جمالی در وزن ۹۰- کیلوگرم در جدول شانس مجدد برابر حریفانی از کره‌جنوبی و مغولستان شکست خوردند و پنجم شدند.

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدارش به مصاف کویت رفت و در پایان با نتیجه ۲۹ بر ۲۵ این تیم را شکست داد.

در مسابقات ۵۰ متر کرال پشت، جمال چاووشی‌فر، شناگر ایرانی در گروهش چهارم شد و در مجموع با قرار گرفتن در مکان چهاردهم از صعود به فینال بازماند.

در مسابقات وزنه‌برداری، جابر بهروزی در دسته۶۹کیلوگرم با ثبت رکورد ۱۴۴ کیلوگرم در یک ضرب و ناکامی در حرکت دو ضرب و انداختن وزنه‌های ۱۷۶ و ۱۸۱کیلوگرمی حذف شد. این در حالی است که حسین رضازاده به این ناکامی واکنش نشان داد. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: «جابر بهروزی در تمرینات، وزنه ۱۸۵کیلوگرم را در دوضرب بالای سر برده بود، اما اینجا نتوانست این کار را انجام دهد. بهروزی یکی از نفراتی بود که روی مدال نقره یا برنز او حساب کرده بودیم اما این اتفاق رخ نداد. با این حال از قبل گفته بودیم که چهار یا پنج مدال می‌گیریم هنوز هم پنج وزنه‌بردار دیگر داریم که می‌توانیم به وعده‌ای که داده بودیم، عمل کنیم.»