گروه بنگاه‌های اقتصادی: پنجمین همایش تخصصی گروه اپتیک با هدف تحول صنعت اپتیک ایران در مهرماه برگزار می‌شود. حسن داودی، مدیرعامل گروه تخصصی اپتیک دیدا و مجری برگزاری پنجمین همایش تخصصی اپتیک دیدا با اشاره به تحولات صورت گرفته این صنعت در جهان گفت: با برپایی این همایش تحول عمده‌ای در صنعت اپتیک ایران روی خواهد داد و با حضور میهمانان خارجی و پیشکسوت این صنعت، امکان دسترسی اعضای صنف اپتیک ایران به تولیدات و تحولات روز جهان سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. وی گفت: در این مراسم که با حضور جمعی از عینک‌سازان و اپتومتریست‌های سراسر کشور و مدیران ارشد شرکت ایندوی اسپانیا برگزار می‌شود، با اعلام ورود مجدد و متفاوت ایندو به بازار ایران، از این برند که یکی از برندهای تحول‌گرا در عرصه تولید عدسی‌های افتالمیک در دنیا است و قدمتی ۷۵ ساله دارد پس از چندین سال رونمایی می‌شود. مدیر عامل گروه تخصصی اپتیک دیدا افزود: این کمپانی اسپانیایی در زمینه تولید دستگاه‌های تراش عدسی‌های طبی نیز سابقه طولانی دارد و به صورت تخصصی دستگاه‌های به روز این حوزه را تولید می‌کند.مدیران ارشد ایندو در این مراسم به معرفی تکنولوژی جدید FreeForm و Freemax خواهند پرداخت که به روزترین تکنولوژی در زمینه ساخت عدسی‌های طبی است.

همچنین یک ابزار جدید به نام VMD معرفی می‌شود که این ابزار نمونه مشابهی در بازار ایران ندارد و می‌تواند کمک شایانی به افزایش سطح کیفی خدمات و دید بهتر به بیماران داشته باشد.

وی در پایان با معرفی (indobox) به عنوان یک اپلیکیشن جامع کاربردی برای اعضای صنف اپتیک ایران آن را نویدی برای چشم‌انداز مثبت و ارتقای بهره‌وری برای اهالی این صنف دانست و افزود: در این همایش علاوه بر برنامه‌های فوق از دستاوردهای و اتفاقات بی‌نظیری سخن به میان خواهد آمد که بی‌شک آغاز یک حرکت تاریخ‌ساز در بازار عینک ایران خواهد بود.