غذای سالم بخورید شاید عجیب به نظر برسد ولی حتی یک تغییر در رژیم غذایی‌تان می‌تواند به شما کمک کند به‌تدریج پولدار شوید، وقتی که غذای سالم را جزو گریزناپذیری از زندگی‌تان کنید، اولا از هزینه‌های گزاف غذای بیرون مصون خواهید ماند و ثانیا از هزینه‌های گزاف بیمه و بیمارستان در امان خواهید ماند و ثالثا به قدری احساس شادابی و نشاط خواهید کرد که در تمام کارهایتان موفق خواهید بود، تاثیر سلامت و تناسب اندام را در موفقیت‌های زندگی نادیده نگیرید و همین‌طور تاثیر تدریجی هزینه‌های هنگفت فست‌فود‌ها و رستوران‌های گران‌قیمت را بر بودجه‌بندی ماهانه‌تان. با تغذیه سالم و حفظ تناسب اندام به جای آنکه در چهل سالگی هر هفته مبلغی را به فیزیوتراپ بپردازید تا مفاصل تان را که از سنگینی وزنتان آسیب دیده‌اند بهبود ببخشد، در اوج سلامتی و موفقیت خواهید بود. اعتبار جمع کنید
دائما به فکر کسب سود هستید؟ تا می‌توانید در معاملات پول نقد را نزد خود نگه می‌دارید؟ دیدگاه تجاری‌تان را تغییر دهید، از فردا به افرادی که در حرفه‌تان هستند پول قرض دهید، برای پاس شدن چک‌هایتان به طرف تجاری‌تان وقت بدهید، همیشه خوش قول باشید و سعی کنید رضایت مشتری‌ها و طرف‌های تجاری‌تان را جلب کنید، تاثیر خوشنامی همچون سیلی از سرمایه تازه بازار کارتان را متحول می‌کند و خواهید دهید که اعتبار سود را به سمت شما سرازیر خواهد کرد.


برروی چیزهای بی‌اهمیت سرمایه‌گذاری کنید
دنبال صنعتی بزرگ و پولساز برای سرمایه‌گذاری می‌گردید؟ این راهی متداول است ولی یک راه جالب آن است که خودتان بازار تازه‌ای ایجاد کنید، چیزی را که بی‌اهمیت تلقی می‌شود یا کاربرد خاصی ندارد بیابید و به آن از طریق سرمایه و خلاقیت خود معنا دهید، شما امپراتور قلمرو تازه‌ای خواهید شد، فراموش نکنید که وقتی برای نخستین بار دستمال کاغذی به‌عنوان یک محصول تجاری تولید شد، یک شکست تجاری محض بود. مردم قادر به درک این مساله نبودند که چرا باید دستمالی را خریداری کنند که تنها یک بار قابل استفاده است و از دستمال‌های پارچه‌ای و تور دوزی شده نفیس‌شان دست بکشند، پافشاری بر این محصول تازه و قدرت آینده بینی افرادی که این محصول بی‌اهمیت را ارزشمند تلقی می‌کردند، نهایتا به موفقیت منجر شد. امروزه همه از دستمال کاغذی استفاده می‌کنند و به آن نیاز دارند، درحالی‌که قبلا از نیازشان بی‌خبر بودند. جهان در حال تغییر است، با خودتان فکر کنید چه چیز بی‌اهمیتی در گذر تغییرات مهم خواهد شد و بخشی از فرآیند مهم شدن آن و خودتان شوید.


آنلاین خرید کنید
درست است که خرید آنلاین هنوز به قدری گسترده نشده است که تمام نیازهای شما را پوشش دهد ولی جهان فردا جهانی است که در آن تمام خریدها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، از حالا به این جهان متصل شوید و فوت و فن پس‌انداز و خریدهای مناسب را زودتر دریابید. از این طریق در هزینه‌های رفت و آمد نیز صرفه‌جویی کرده‌اید، گاهی می‌توانید از تخفیف بهره ببرید و مهم‌تر از همه در وقت صرفه‌جویی کنید؛ مهم‌ترین سرمایه‌تان.


اطلاعات خود را به روز کنید
چقدر در مورد امور مالی و راه‌های پول‌دار شدن می‌دانید؟ آیا نکات پیش پاافتاده به نظرتان شگفت‌انگیز است؟ به‌صورت دائمی اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید، کتاب، مجله و هر آنچه را به دست‌تان می‌رسد بخوانید و فراموش نکنید برنامه‌هایی عملی برای استفاده از تکنیک‌های تازه طرح‌ریزی کنید.