گروه بنگاه‌های اقتصادی: صنعتگران کشور برای بقای خود هیچ راهی جز ارتقای کیفی و کمی محصولات خود ندارند. این مطلب را آرین قصری، عضو هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک و مدیر عامل شرکت فرنام بسپاردر گفت و گو با «دنیای اقتصاد» بیان کرد. وی درباره محصولات تولیدی این شرکت گفت: شرکت فرنام بسپار در سه بخش محصولات خود را تولید می‌کند که شامل قطعات خودرو، صنایع بسته‌بندی و محصولات ژئوسنتتیک است که در بخش قطعات خودرو حدود ۳۵ درصد، در صنایع بسته‌بندی ۱۵ درصد و در محصولات ژئوسنتتیک ۴۵ تا ۵۰ درصد کل گردش مالی خود را تشکیل می‌دهد.

قصری افزود: در بخش ژئوسنتتیک که یکی از بخش‌های اصلی تولیدات شرکت است بزرگ ترین تولیدکننده ژئو ممبرین HDPE با عرض ۷ متر در کشور هستیم و این شرکت دارای ظرفیت تولید ۶ میلیون مترمربع محصول در سال است.

وی درباره رعایت استانداردها در تولیدات این شرکت گفت: استانداردهایی مانند GM۱۳ و GM۱۷، استانداردهای انواع ژئو ممبرین PE هستند که ما توانسته‌ایم این استانداردها را در تولید رعایت کنیم. قصری افزود: مشتری‌مداری و تامین نیازهای مشتری از مسائل اصلی این شرکت است؛ زیرا این امر باعث ماندگاری شرکت در عرصه رقابت خواهد شد.