دنیای‌اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اتاق اصناف باید با پویایی و انگیزه فعالیت کند، گفت: اتاق اصناف نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد. رضا رحیمی در دیدار سرزده از اتاق اصناف کرمانشاه و بررسی وضعیت موجود و روال انجام امور اظهار کرد: اتاق اصناف نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه اتاق اصناف باید با پویایی و انگیزه فعالیت کند، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رونق اقتصادی استان کرمانشاه انجام می‌دهیم.

این مسوول حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: جلب سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی از نکاتی است که به‌صورت ویژه به آن توجه داریم.

رحیمی کاهش قیمت‌ها و رضایت مشتریان را اولویت کار اتاق اصناف دانست و بیان کرد: اصناف می‌توانند در ایجاد اشتغال و حرکت روبه‌جلوی فضای کسب و کار نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به ارائه پیشنهادها و بیان راهکارهای لازم در زمینه انجام هر چه بهتر امور به مسوولان اتاق اصناف استان کرمانشاه پرداخت و گفت: همه مسوولان باید در کنار مردم با یکدلی به‌منظور توسعه استان گام بردارند. رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار کرد: بازدید سرزده رئیس و مدیر حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اتاق اصناف نشان‌دهنده توجه ویژه این مسوولان به بخش اصناف است.

رضا سلیم‌ساسانی با استقبال از حضور این مسوولان و بررسی اقدامات و فعالیت‌های اتاق اصناف استان کرمانشاه، تصریح کرد: همواره تذکرات، راهنمایی‌ها و نظرات چنین افراد دلسوزی را برای حصول نتایج هر چه بهتر به‌کار می‌بندیم.