بعد از بازی‌های آسیایی ما را رها کردند

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره وضعیت این روزهای خود به «ایسنا» گفت: «بعد از بازی‌های آسیایی یک مقدار افت داشته‌ام و هنوز به آمادگی ایده‌آل نرسید‌ه‌ام، فکر می‌کنم ۸۰ تا ۸۵ درصد آماده باشم. البته همیشه بعد از مسابقه افت وجود دارد که باید این دوره سپری شود. با این حال از شرایط بدنی‌ام راضی هستم، دوران افت هم که سپری شود ان‌شاءالله از هفته آینده به شرایط رکوردی می‌رسم.» سلیمی در مورد رقبایش و توقعی که از او برای برگرداندن عنوان قوی‌ترین مرد جهان به ایران وجود دارد، گفت: «وضعیت دو وزنه‌بردار روس خوب است و آماده هستند، من می‌خواهم باز هم افتخارآفرین باشم و تمام تلاشم را می‌کنم اما مسابقه‌های جهانی سخت است و تمام رقبا قدر هستند، بنابراین هر کسی که آماده‌تر باشد موفق می‌شود و همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد که چه چیزی پیش می‌آید.»

وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران با بیان اینکه مسوولان، وزنه‌برداری را رها کرده‌اند، با انتقاد از بی‌توجهی مسوولان ورزش گفت: ما نباید بعد از بازی‌های آسیایی رها می‌شدیم. اما کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بعد از بازی‌ها فکر کردند کارشان تمام شده و نتیجه‌ای که می‌خواستند را گرفتند، در حالی که برای وزنه‌برداری مسابقه‌های جهانی خیلی مهم است، زیرا در کنار کسب مدال، سهمیه المپیک هم باید بگیریم، بنابراین نباید رها شویم. مسوولان باید مانند قبل از بازی‌ها به اردوها بیایند و به ملی‌پوشان سر بزنند.»

سلیمی بازهم گلایه دارد و آن اینکه رکوردشکنی او در بازی‌های آسیایی را در داخل کسی زیاد تحویل نگرفت: «وضعیت تیم خوب است، البته من خیلی از انگیزه سایر ملی‌پوشان خبر ندارم اما خودم انگیزه زیادی دارم. رکوردشکنی در بازی‌های آسیایی خوب بود و باعث افزایش انگیزه‌ام شد اما به آن صورت بازتاب نداشت. به هر حال من هم تنها کسی از ایران بودم که رکورد بازی‌ها را جابه‌جا کردم اما متاسفانه اصلا بازخورد خوبی نداشت که علت آن را نمی‌دانم و شاید خیلی‌ها خواستند کوچک جلوه داده شود. انتظار داشتم بیشتر از این بحث رکوردشکنی مطرح شود.»