پارسا پیروزفر و پگاه آهنگرانی برای اولین بار در «نزدیک‌تر» اولین فیلم سینمایی مصطفی احمدی همبازی می‌شوند. فروش کل «ساکن طبقه وسط» در طول ۶ روز و در ۱۷ سینما در تهران به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان رسیده است.

معاون پارلمانی وزیر ارشاد با اشاره به نامه رئیس کمیسیون فرهنگی به وزیر ارشاد برای جلوگیری از اکران چند فیلم سینمایی، تاکید کرد که نگرانی‌ها در مورد این فیلم‌ها برطرف شده و فیلم‌های «قصه‌ها» و «من عصبانی نیستم» در نوبت اکران قرار دارند و به موقع اکران خواهند شد.

فیلم «تابور» به کارگردانی وحید وکیلی‌فر از امروز پنج‌شنبه اول آبان‌ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

نشست خبری هفته فرهنگی کره جنوبی در ایران، با حضور «سونگ وونگ یوئه» سفیر کره جنوبی در ایران برگزار شد. وونگ یوئه در ابتدای این برنامه گفت: مضمون هفته فرهنگی امسال کره در ایران، غذا و موسیقی است. باور دارم که غذا آیتم فرهنگی مهمی برای دوست و نزدیک شدن است. در زبان کره‌ای، کلمه‌ای که برای خانواده استفاده می‌شود، به معنی افرادی است که با هم غذا می‌خورند. در فرهنگ کره، وقتی غذایتان را با کسی به اشتراک می‌گذارید، یعنی با او مثل یکی از اعضای خانواده‌تان برخورد می‌کنید. دقیقا به همین خاطر است که این مضمون را برای هفته فرهنگی کره در سال ۲۰۱۴ انتخاب کردم.