امید در محاق!

وضعیت تیم ملی امید کشورمان همچنان نامشخص به نظر می‌رسد. در شرایطی که همه نشانه‌ها از قطع قریب‌الوقوع همکاری با نلو وینگادا حکایت دارند، این مربی پرتغالی روز گذشته در مصاحبه‌ای ادعا کرد چنین مسائلی صحت ندارد و همه حرف‌ها باید رودررو زده شود. در این میان هنوز تکلیف سرمربی این تیم روشن نشده، گمانه‌زنی‌هایی در مورد اطرافیان تیم المپیک شکل گرفته و اسم کریم باقری نیز به میان آمده است! وینگادا: شایعه است

سرمربی تیم ملی المپیک کشورمان که حالا در معرض جدایی از این تیم قرار گرفته، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس می‌گوید: «در این شرایط که به پرتغال سفر کردم ترجیح می‌دهم راجع به جزئیات صحبت نکنم. اکنون حرف و حدیث و شایعه زیاد است و مذاکرات در مرحله پیچیده‌ای قرار دارد. ترجیح می‌دهم در بازگشت به ایران سر یک میز بنشینیم و خیلی شفاف با مسوولان صحبت‌هایمان را انجام دهیم. من هم مسائلی شنیده‌ام و همه آنها شایعه‌ است و به‌طور رسمی هیچ چیزی به من اعلام نشده است. البته در کنار این شایعات دروغ‌های زیادی را هم شنیده‌ام.» طی این مدت خبرهای فراوانی در مورد ممنوع‌الورود بودن وینگادا به ایران هم وجود داشته است، هرچند خود او ادعا می‌کند فعلا ضرورتی برای بازگشت به کشورمان در کار نیست: «من شرایطم را گفتم و حتی اردوی قطر را پیش‌بینی کردیم که زمان آن هم مشخص است. منتظرم به من اعلام شود چه زمانی به ایران بازگردم. ما همه مراحل آماده‌سازی را فراهم کردیم. حتی در مورد جزئیات هم صحبت کردیم. زمان بازگشت من دست فدراسیون است و آنها باید این مساله را به من اعلام کنند.»

ابراهیم‌زاده: به من چیزی نگفته‌اند

اما منصور ابراهیم‌زاده هم یکی از گزینه‌های هدایت تیم کشورمان است. سرمربی پیکان که اخیرا تیمش به شکلی عجیب از مسابقات جام حذفی کنار رفته، مدعی است کسی در مورد هدایت تیم امید با او حرف نزده است. ابراهیم‌زاده که دیروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در این مورد به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: «فقط برای انجام کار شخصی به فدراسیون آمده‌ام و این مساله دلیل دیگری ندارد. این اتفاق ربطی به تیم امید ندارد و در این مورد هنوز با من صحبتی نشده است.» پیش از این فرکی و منصوریان تلویحا انصراف‌شان از نشستن روی نیمکت تیم المپیک را اعلام کرده بودند.

کریم باقری: از من بهتر زیاد هستند

اسم کریم باقری دیروز از زبان حبیب کاشانی در «ایرنا» مطرح شد. مدیر تیم المپیک در این مورد گفته بود: «باقری از بازیکنان بسیار خوب و شایسته فوتبال ایران بوده است که احتمال دارد از او در زمینه‌های دیگری غیر از مربیگری در این تیم استفاده کنیم.» البته خود باقری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اصل رابطه‌اش با مربیگری و نیز حضور در تیم المپیک را رد می‌کند و می‌گوید: «هیچ حرفی با من زده نشده و در جریان این مسائل نیستم. بهتر است به جای من از افراد مجرب و باتجربه‌تر در تیم امید استفاده شود. خیلی‌ها هستند که بیشتر از من به درد تیم امید می‌خورند. واقعیت این است که من علاقه زیادی به مربیگری ندارم. درضمن اگر هم قرار باشد فعالیتی در این زمینه انجام دهم باید شرایط مورد نظرم فراهم شود.»