موتورولا Droid Turbo با صفحه نمایش QHD رونمایی شد

فارنت: دیروز، موتورولا و ورایزون دست به معرفی یک گوشی هوشمند جدید یعنی دروید توربو زدند. این گوشی برپایه شبکه XLTE کار می‏کند و از صفحه‏نمایش ۲/۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD و تراکم پیکسل ۵۶۵ پیکسل در هر اینچ بهره می‏برد. دروید توربو از تراشه اسنپ دراگون ۸۰۵ با پردازنده چهارهسته‏ای Krait ۴۰۵ در فرکانس کاری ۷/۲ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno ۴۲۰ بهره می‏برد. باتری این گوشی هوشمند نیز ۳۹۰۰ میلی‏آمپر ساعت بوده و موتورولا تضمین کرده با استفاده‏های مختلف از گوشی می‏توانید تا ۴۸ ساعت از آن بهره ببرید.

این گوشی هوشمند از نایلون‏های بالستیک یا فیبر شیشه‏ای فلزکاری شده در بدنه خود بهره می‏برد که با کلوار تقویت شده است. صفحه‏نمایش آن نیز از لایه حفاظتی گوریلا گلس ۳ پوشانده شده و قسمت‏های داخلی نیز با پوشش‏هایی در مقابل آب ایمن شده‏اند.

در پشت این گوشی هوشمند نیز از دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ بهره برده شده و البته قابلیت فیلمبرداری ۴k با ۲۴ فریم درثانیه نیز در آن گنجانده شده است.

این گوشی هوشمند از اواخر اکتبر عرضه خواهد شد، البته قیمت قراردادی آن برای مدل ۳۲ گیگابایت ۹۹/۱۹۹ دلار خواهد بود. نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز ۹۹/۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

موتورولا Droid Turbo با صفحه نمایش QHD رونمایی شد