فارنت: Vivo یکی از تولیدکنندگان گوشی‏های اندرویدی است که به محصولات عجیب شهرت دارد.این شرکت در تازه‏ترین اقدام قصد دارد باریک‏ترین تلفن همراه خود را به‌زودی وارد بازار کند که تنها دارای ۸/۳ میلی‏متر ضخامت است. به نظر می‏رسد رقابت بر سر تولید گوشی‏های هوشمند باریک روزبه‏روز داغ‏تر می‏شود. شرکت Vivo نیز یکی از مدعیان رقابت در این میدان است و در سال قبل نیز با روانه کردن تلفن Vivo X۳ به بازار که تنها ۵۷/۵ میلی‏متر ضخامت داشت، توانست برای مقطعی لقب باریک‏ترین گوشی همراه این مدل را به خود اختصاص دهد، اما کمی بعد Gionee Elife S ۵/۱ با قطر ۱/۵ میلی‏متر توانست این لقب را از X۳ بگیرد.

به نظر می‏رسد Vivo در این مدت بیکار ننشسته و شایعات بیان می‏کنند که این شرکت قصد دارد مدلی را به‏زودی رونمایی کند که تنها ۸/۳ میلی‏متر ضخامت داشته باشد!

اما چنین ضخامتی به‏راستی برای یک گوشی همراه عجیب به نظر می‏آید و باید به شایعات و عکس‏های منتشرشده شک کرد. موضوع بحث‏برانگیز دیگری که صحت این عکس‏ها را زیر سوال می‏برد چگونگی قرار دادن باتری در این گوشی است.

شایعات همچنین بیان می‏کنند که احتمالا جنس بدنه گوشی جدید Vivo آلیاژ آلومینیوم _ لیتیوم است که به شکل قابل‏توجهی مقاومت دستگاه را بالا می‌برد و بسیار سبک است، به‏طوری‏که در صنعت هواپیماسازی نیز از آن استفاده می‏شود. همچنین انتظار می‏رود شرکت Oppo نیز از این ماده در گوشی همراه Oppo N۳ خود به‌کار ببرد که یکی از ویژگی‏های آن دوربین قابل چرخش است.