گروه بازرگانی: نشست رای‌گیری اعضای جدید هیات مدیره اتاق مشترک ایران و روسیه با حضور بیش از یکصد و بیست نفر از اعضا، سفیر و رایزن اقتصادی سفارت روسیه و مدیران قبلی این اتاق تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، اسدالله عسگراولادی رئیس سابق این اتاق، گزارش عملکرد هیات مدیره را به اعضا ارائه کرد و گفت: روابط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور از سطح مطلوبی برخوردار است، اما مناسبات اقتصادی به اندازه این روابط نیست که باید با همکاری اعضای اتاق مشترک به افزایش این روابط کمک کنیم.

وی عزم دو دولت در راستای افزایش روابط تجاری را مبنای توسعه مناسبات اقتصادی عنوان کرد و افزود: دولت‌ها با حمایت از بخش‌های خصوصی و تسهیل در رفت و آمد و رفع موانع تجاری به هدف افزایش حجم مناسبات اقتصادی نزدیک‌تر خواهند شد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران از تلاش‌های اتاق مشترک و اعضای هیات مدیره این اتاق قدردانی کرد و گفت: دولت‌ها با هم افزایی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود دو کشور می‌توانند بخش خصوصی را حمایت و شرکت‌های تجاری فعال در زمینه‌های مختلف را تشویق به ارتباط بیشتر با یکدیگر کنند.

بر این اساس بعد از سخنرانی‌ها و گزارش‌ بازرس و خزانه‌دار، اعضای هیات مدیره جدید به این شرح انتخاب شدند: اسدالله عسگراولادی، هادی تیزهوش تابان، قدیر قیافه، سیده فاطمه مقیمی، غلامرضا عشریه، موسی وفائیان، کامبیز میرکریمی، حمید دامغانی و کاوه زرگران به عنوان اعضای هیات مدیره و موسی احمدزاده و محمدصادق نیک‌زاد، یعقوب استیلاف و سرکار خانم بهناز راعی به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.