تمامی فرمانداران خراسان رضوی تا پایان آذرماه مشخص می‌شوند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در حاشیه نشست خبری استاندار پیرامون انتصابات فرمانداران استان خراسان رضوی اظهار کرد: این انتصابات به زمان بسیار زیادی نیاز دارد و این موضوع در دولت‌های قبلی نیز معمول بوده است. به گزارش تسنیم، محسن صادقی افزود: به طور طبیعی زمانی که دولت‌ها تغییر می‌کنند برخی از تغییرات نیز صورت می‌گیرد؛ زیرا بسیاری از مدیران ماموریت خدمتشان از طرف وزارت کشور به پایان می‌رسد و دولت باید برای این عزیزان تصمیم‌گیری کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران سیاسی در استان خراسان رضوی به سه دسته تقسیم می‌شوند و بر همین اساس باید عملکرد مدیران به صورت دقیق بررسی شود و این بررسی‌ها در دولت نیازمند یک زمان طولانی است.
صادقی با اشاره به اینکه تمامی فرمانداران استان خراسان رضوی تا پایان آذر ماه مشخص می‌شوند، گفت: از زمانی که فرد از طرف استان به وزارت کشور معرفی می‌شود تا زمانی که حکمش صادر شود، نزدیک به دوماه زمان لازم است؛ زیرا گروه‌های مختلف، مصاحبه‌هایی به صورت مفصل با افراد انجام می‌دهند. وی خاطر نشان کرد: برای فرمانداران تمامی شهرستان‌های استان خراسان رضوی شش پیشنهاد به دولت ارائه شده و امیدواریم این موضوع در زمان مشخص شده به پایان برسد.