گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک تجارت ارتباط متقابل این بانک با بخش خصوصی را مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد. به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، محمدابراهیم مقدم در بازدید از کارخانه‌های تولیدی لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب اظهار کرد: سیاست بانک تجارت کمک بیشتر و بهبود ارتباط با بخش خصوصی است و در این راه برای افزایش حمایت‌ها کاملا آماده‌ایم.

مقدم خاطرنشان کرد: لازم است صنعتگران ایرانی برای ارتباط بیشتر با بانک‌ها، به آیین‌نامه‌ها و قوانین اشراف داشته باشند تا با شناخت بیشتر، با چالش‌های کمتری مواجه شوند.

مدیرعامل بانک تجارت گروه صنعتی انتخاب را مجموعه‌ای فعال و پیشرفته در جهت ارتقای توانمندی‌های صنعتی کشور دانست و اظهار کرد: این گروه صنعتی با نگاه جامع به تمامی زوایای تولید، با هوش و ذکاوت به تولید پرداخته و فناوری روز دنیا را به‌خوبی بومی‌سازی کرده است.

وی ارائه اطلاعات ضروری و مهم از کالاهای تولیدی به مخاطبان را با اهمیت دانست و افزود: هرچه مردم اطلاعات بیشتری از محصولات داشته باشند و بدانند که لوازم‌خانگی ساخته‌شده در گروه صنعتی انتخاب از لحاظ فنی، پیشرفته و قابل‌رقابت با برندهای خارجی است، بهتر می‌توانند به ارزش کالای ایرانی و تولید ملی پی ببرند و بی‌شک این اجناس می‌تواند جایگزین کالاهای خارجی شود. مدیرعامل بانک تجارت ساخت اکثر قطعات موردنیاز در لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب در داخل گروه را یک افتخار ملی دانست و یادآور شد: وسعت، گستردگی، پیشرفت فنی و کیفیت کنونی در مجموعه نشان می‌دهد که افق‌های پیشرفت و توسعه در این مجموعه وجود دارد و گروه صنعتی انتخاب می‌تواند پروژه‌های بسیار بزرگ‌تری را نیز در دست گرفته و به سرانجام برساند.