دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه آرمان: معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مسکن انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری» در مشهد، از رشد کمی و کیفی مناسبی نسبت به سال گذشته برخوردار است. به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی در دیدار از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مسکن انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری» در مشهد با اشاره به رشد کمی و کیفی این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته گفت: این نمایشگاه، مظهر ارائه توانمندی‌ها و علایق متخصصان و سرمایه‌گذاران در حوزه انبوه‌سازی و مسکن است.

مزجی ادامه داد: گرچه استقبال ظاهری از نمایشگاه بین‌المللی «فرصت‌های سرمایه‌گذاری» نسبت به سال گذشته کمتر شده است اما اثرات کمی و کیفی این نمایشگاه کاهش نیافته و متخصصان با علاقه بیشتری در این فضا حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات بین سرمایه‌گذاران و متخصصان در این نمایشگاه گفت: متخصصان حوزه انبوه‌سازی و مسکن در این فضا می‌توانند با آرامش بیشتری با یکدیگر به تعامل بپردازند که نتیجه این امر، ایجاد یک عزم جدی برای رشد سرمایه‌گذاری‌ها در مشهد و خراسان رضوی است.

مزجی همچنین از آمادگی شهرداری برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مشهد خبر داد و افزود: شهرداری، بارها آمادگی خود را برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران اعلام کرده است. شهردار مشهد و شورای اسلامی شهر نیز با علاقه فراوان، در خصوص پشتیبانی از سرمایه‌گذاران اعلام موضع کرده‌اند. معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد تاکید کرد: این معاونت با تمام توان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران آمادگی دارد. تاکنون نیز در خصوص بسیاری از مسائل، به راه‌حل‌های مناسبی برای رفع معضلات سرمایه‌گذاری در شهر مشهد رسیده‌ایم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با افزایش سطح اعتماد مردم به شهرداری مشهد، پایتخت معنوی ایران با رشد و رونق سرمایه‌گذاری‌ها مواجه شود.