تخفیف 29 درصدی بلک‌بری پاسپورت

خبرگزاری تسنیم: پرچمدار بلک‌بری با عنوان پاسپورت با ۲۹ درصد تخفیف برای جمعه سیاه آمریکا عرضه می‌شود. پرچمدار هوشمندهای بلک‌بری با عنوان پاسپورت در حالی در طول یک ماه گذشته خود را به بازارهای جهانی رساند که استقبال نسبتا خوبی از آن شد.

بلک‌بری پاسپورت در حالی که همچنان گام‌های اولیه حرکت در بازار را برمی‌دارد قرار است با افت قیمت چشمگیری مواجه شود؛ قرار است این گوشی با ۲۹ درصد تخفیف برای جمعه سیاه آمریکا به قیمت ۴۹۹ دلار به فروش رود.

پاسپورت توسط ورایزن، اسپرینت و یواِس سلولار آمریکا پشتیبانی نمی‌شود؛ این گوشی دارای نمایشگر ۵/۴ اینچی و رزولوشن ۴۴۰×۱۴۴۰ است.

نمایشگر بزرگ این گوشی به درد کسانی می‌خورد که با گزارش‌ها و نقشه‌خوانی‌ها سر و کار دارند.

پردازنده چهار هسته‌ای ۲/۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی ۳۳۰، سه گیگابایت حافظه اصلی و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی (ROM) از جمله برخی ویژگی‌های این گوشی است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی و ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن از جمله دیگر امکاناتی به حساب می‌آید که در کنار آن باتری ۳۴۴۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در نظر گرفته شده است.

جمعه سیاه در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملا آخرین جمعه ماه نوامبر است و آغاز سُنت خرید برای کریسمس محسوب می‌شود. قیمت این گوشی در ایران اکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و در جمعه سیاه به پول ایران، یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.