شاتا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مصرف‌کننده و تولید‌کننده هیچ یک مقدم بر دیگری نیست وهر دو مکمل یکدیگرند.

محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت: صنعت و تولید بدون مشتری نمی‌تواند زنده باشد و بدون بازار نمی‌توان به موفقیت رسید. وی افزود: همواره با گفت‌وگو و تفاهم و فصل‌الخطاب قرار دادن قانون، می‌توان مشکلات را حل کرد.

نعمت‌زاده گفت: همواره راهکارهای بهتری نسبت به گذشته وجود دارد و به‌ همین دلیل است که جهان به‌طور مداوم در حال پیشرفت است؛‌ این درحالی است که در زمینه‌های مدیریت و حاکمیت کمتر به این موضوع توجه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هرچه کشورها توسعه‌یافته‌تر و صنعتی‌تر می‌شوند، بدنه دولت‌ها را کوچک‌تر کرده و در مقابل از تجربه‌های یکدیگر استفاده می‌کنند.

وی افزود: باید با دستیابی به راه‌های بهتر و جدید و پیدا کردن راه‌هایی که تخلف کمتر شود، در زمینه پیشرفت کشور گام برداریم. نعمت‌زاده گفت: یکپارچگی و ادغام می‌تواند ما را به وحدت بینش و روحیه و سهولت در اجرای فعالیت‌ها و پیشرفت برساند. وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین ضمن تشکر از زحمات تقوی، رئیس سابق سازمان حمایت گفت: تقوی در شرایط سخت سال‌های گذشته عهده‌دار این مسوولیت بود و به وظایفش عمل کرد. نعمت‌زاده اظهار امیدواری کرد: نوابی، رئیس جدید سازمان حمایت با کمک مدیران این سازمان بتوانند به وظایف محوله عمل کند. در ادامه، سیدمحمود نوابی نیز گفت: یکی از کارهایی که باید پررنگ‌تر در دستورکار این سازمان قرارگیرد، تشویق و ترغیب در حوزه بازرسی است. وی گفت: اگر نتوانیم پاسخگویی درستی در سامانه ۱۲۴ داشته باشیم، در جلب‌نظر و حمایت مصرف‌کنندگان موفق نخواهیم بود.