باشگاه استقلال این روزها با حاشیه‌های زیادی مواجه است؛ از جدایی سنگربان برزیلی با صفر دقیقه بازی تا انتقادات کادر فنی از ملی‌پوشان که همچنان ادامه دارد. بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال در این مورد با «کاپ» گفت‌وگو کرده است. داسیلوا هم قراردادش را فسخ کرد و از ایران رفت. در این مورد چه نظری دارید؟

داسیلوا زمانی که قصد ترک تهران را داشت از او دلجویی کردم. خیلی دوست داشتم داسیلوا برای ما به میدان می‌رفت و بازی می‌کرد. او باید محک می‌خورد اما مـتاسفانه محک نخورد. او با مطالعه جذب شده بود و باید بازی می‌کرد.

داسیلوا می‌گفت بوستانی باید نگاهی پدرانه‌تر نسبت به وی می‌داشت.

بله حق با اوست. مربی باید با بازیکن ارتباط کلامی داشته باشد و بازیکن به وی اعتماد کند و مسائل عاطفی در تیم به وجود آید.

درباره انتقادات اخیر برخی از اعضای هیات‌مدیره چه صحبتی دارید؟

انتقاد کردن تنها چاره کار نیست. همین اواخر هفته گذشته از پورحیدری گله کردم آن چه صحبتی بود درباره لزوم حفظ مهدی رحمتی انجام دادی؟ رحمتی بازیکن بسیار بزرگ و مورد احترام همه ما است. او یک استقلالی است اما من به پورحیدری گفتم که ما باید از روز اول این صحبت‌ها را انجام می‌دادیم نه الان. به اعتقاد من حالا زمان حمایت از امیر قلعه‌نویی است.

قلعه‌نویی در چند روز گذشته انتقاداتی نسبت به عملکرد بازیکنان ملی‌پوش داشت. حتی گفته بود هر کس خواهان جدایی از استقلال است به باشگاه مراجعه کند.

در این باره باید بگویم که نظر سرمربی تیم محترم است و ما از تصمیمات قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم و هر بازیکنی که او بخواهد جذب کرده و خواهیم کرد. همه این بازیکنان با استقلال قرارداد دو ساله دارند و باشگاه درموردشان تصمیم می‌گیرد. هر کس که علاقه‌ای به ماندن در استقلال ندارد می‌تواند با مراجعه به باشگاه و ارائه پیشنهادش از تیم جدا شود.