سایپانیوز‌- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: رضایت مشتری و برآورده کردن خواسته‌های او مبنای تحقق اهداف بلند مدت گروه خودرو‌سازی سایپا است و در ارائه خدمات باید با انتظارات مشتریان همگام شویم. سعید مدنی در بازدید ازمرکز تماس مشتریان گروه سایپا در شرکت سایپا یدک با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مواردی که باید در ارتباط با مشتری رعایت شود، پیگیری خواسته مشتری و اطلاع‌رسانی‌ پی‌در‌پی درخصوص روند رسیدگی به آنچه مشتری درخواست کرده است می‌باشد. در ارائه خدمات باید با انتظارات مشتریان همگام شویم.

وی با اشاره به ضرورت سرعت در پاسخگویی به پرونده‌های مشتریان، اظهار کرد: علاوه بر سرعت بخشیدن به پیگیری خواسته‌های مشتری، رعایت احترام در برخورد با مشتریان باید مورد توجه قرار گیرد که برای تحقق این نیاز با به‌روز‌رسانی و آموزش پرسنل می‌توان به این هدف دست پیدا کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: برخورد مناسب و تکریم مشتریان قطعا در انعکاس مسائل و مشکلات کیفی محصولات نیز تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: در مجموعه سایپا، مشتری با‌ارزش‌ترین فرد است؛ لذا باید احترام مشتریان به‌طور کامل رعایت شود و در زمان دریافت خدمات گارانتی و وارانتی بهترین امکانات را برای مشتریان فراهم نمود تا مشتری بتواند با خاطره خوبی همیشه از خدمات سایپا یاد نماید.