بازار پژوهی
رابین بیرن و پاتریک فورسیث
ترجمه: مهرداد ملایی
قطع: پالتویی/ ۱۴۴ صفحه
قیمت: 8000 تومان
بازارها و مشتریان

دمدمی مزاج هستند. بازارها به همان اندازه که متاثر از اوضاع اقتصادی هستند از مد و گرایش عمومی تاثیر می‌پذیرند. مشتریان روز به روز طلبکارتر و دمدمی مزاج تر می‌شوند و وفاداری آنها به محصولات و برندها کمرنگ تر می‌شود و در نتیجه ضرورت شناخت رفتار بازار و سلایق مشتریان افزایش می‌یابد. بازارپژوهی، تکنیکی- و در واقع مجموعه‌ای از تکنیک ها- است که تامین اطلاعات لازم برای کمک به تصمیم‌گیری در حوزه کسب و کار را بر عهده دارد. فرآیند بازارپژوهی در همه اشکال آن، یک هدف اصلی دارد که همانا کاهش ریسک و به تبع آن افزایش احتمال موفقیت است.

تجدید چاپ
مذاکره (چاپ دوم)
برایان تریسی
ترجمه: صالح سپهری‌فر و مهدی شهبازی
قیمت: ۸۰۰۰ تومان

زندگی را می‌توان همچون جلسه طولانی و گسترده مذاکره دانست که از آغاز تا پایان حیات ما را در بر می‌گیرد. مذاکره هرگز متوقف نمی‌شود. مذاکره در تمامی جنبه‌های زندگی انسان حضور دارد و جزئی مهم در زندگی و ارتباط ما با دیگران است. مذاکره راهی است که با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هایی سازنده برای زندگی و کار در کنار یکدیگر دست می‌یابند. همه ما برای موفقیت در تعاملات خود با دیگران، نیاز به مهارتِ انجام مذاکره داریم.

جادوی انگیزش(چاپ دوم)
برایان تریسی
ترجمه: صالح سپهری‌فر و مهدی شهبازی
قیمت: 8000 تومان

هدف از هر کسب و کاری عبارت است از دستیابی به حداکثر نرخ بازده در سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط سازمان. سرمایه مالی بر حسب واحد دلار محاسبه می‌شود، اما سرمایه انسانی امری پیچیده‌تر بوده و دربردارنده انرژی ذهنی، هیجانی و جسمی هر یک از کارکنان است. وظیفه شما به‌عنوان مدیر این است که کارآیی این سرمایه انسانی را به حداکثر رسانده و بر دستیابی به ارزشمندترین و مهم‌ترین نتایج ممکن برای سازمانتمرکز کنید.
دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر