فرگوسن: ساعتم، حقه کوچک من بود

سر الکس فرگوسن ۷۲ ساله مربی سابق منچستریونایتد می‌گوید ایستادن او در اطراف زمین و نگاه کردن به ساعتش ترفندی برای تحت تاثیر قرار دادن داور و حریفانش بوده است. وی مدعی شده است ساعت او یک حقه کوچک به منظور به ثمر رساندن یک گل در دقایق پایانی هر مسابقه بوده است.

احتمال بازگشت بالوتلی به اینتر

روزنامه‌های ایتالیایی مدعی شدند احتمال بازگشت ماریو بالوتلی، مهاجم لیورپول به اینتر وجود دارد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مانچینی که در منچسترسیتی نیز با او کار کرده و شناخت خوبی از سوپرماریو دارد، خواهان انجام این انتقال است.

کریس‌در رئال‌ بازنشسته می‌شود

چندین سال است که شایعاتی مبنی بر بازگشت رونالدو به منچستر به گوش می‌رسد ولی خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو

مدعی شد ستاره پرتغالی رئال مادرید، در این تیم بازنشسته خواهد شد.

آگوئرو به زودی به ترکیب بازمی‌گردد

آگوئرو که با ۱۹ گل زده تا اینجای فصل بهترین گلزن سیتی است، به خاطر مصدومیت زانویش مسابقات سه هفته اخیر تیمش را از دست داده است. پیش از این گفته شده بود که مصدومیت او ۶ تا ۸ هفته خواهد بود. اما روزنامه میرر خبر داده که بهبودی آگوئرو زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده، حاصل شده است و به زودی به ترکیب تیمش بر‌می‌گردد.

مصدومیت جدید دی‌ماریا

آنخل دی‌ماریا مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد قبل از بازی با نیوکاسل از ناحیه لگن مصدوم شد.فن خال، مربی هلندی فصل جاری یونایتد‌ها اظهار کرد که مشخص نیست شدت مصدومیت این بازیکن چقدر است و باید صبر کرد و دید نتیجه معاینات کادر پزشکی در مورد آنخل چه خواهد بود.