کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به‌زودی تغییراتی در بدنه این فدراسیون انجام خواهد شد. به گزارش کاپ، وی در توضیح این ماجرا گفت: «اولین دگرگونی ما در معاونت بانوان بود. تغییرات دیگری هم خواهیم داشت. ممکن است این تغییرات برکناری نبی و آیت‌اللهی باشد و ممکن است نفرات دیگری بروند.»

احتمال قطع همکاری با نبی و آیت‌اللهی

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به‌زودی تغییراتی در بدنه این فدراسیون انجام خواهد شد. به گزارش کاپ، وی در توضیح این ماجرا گفت: «اولین دگرگونی ما در معاونت بانوان بود. تغییرات دیگری هم خواهیم داشت. ممکن است این تغییرات برکناری نبی و آیت‌اللهی باشد و ممکن است نفرات دیگری بروند.»

کاوه رضایی ذوب‌آهنی شد

کاوه رضایی مهاجم سابق تیم‌های ملی جوانان و امید به ذوب‌آهن پیوست. به گزارش ورزش سه، وی که مورد توجه تیم استقلال بود، سرانجام پذیرفت که زیرنظر یحیی گل‌محمدی به کار خود ادامه دهد. این بازیکن در سایپا بازی می‌کرد و با توجه به اتمام قراردادش در پایان این فصل سایپا ترجیح داد او را به ذوب‌آهن بدهد.

مسلمان از لیست پرسپولیس خارج شد

باشگاه ذوب‌آهن با انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس موافقت نکرد تا این بازیکن در آستانه پیوستن به استقلال قرار بگیرد. به گزارش ورزش سه، در حالی که پرسپولیسی‌ها مدت‌ها قبل خواهان به خدمت گرفتن محسن مسلمان بوده و نامه‌نگاری‌هایی نیز در این رابطه با باشگاه ذوب‌آهن انجام داده بودند، اما به نظر می‌رسید سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن بیشتر از آنکه راغب به انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس باشد، ترجیح می‌داد این بازیکن نیم فصل دوم در استقلال توپ بزند.

معمای ۱۷ میلیاردی سیاسی

دیروز امیر خادم در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: «سیاسی از روزی که به فوتبال آمده ۳۰ میلیارد برای سه تیم هزینه کرده که حدود ۷_۸ میلیارد آن برای پرسپولیس بوده است!» به گزارش «ورزش سه»، او که در پرسپولیس منصب رسمی داشت حدود ۸ میلیارد هزینه کرده و تیم دومش هم راه‌آهن است که به گفته استیلی حدود ۵ میلیارد تومان هزینه شده و حالا خواستار استرداد آن از دادستانی هستند. حال پرسش این است که ۱۷ میلیارد بقیه کجا خرج شده و تیم سوم کدام تیم است؟ این در حالی است که چندی پیش حسین ماهینی در پستی در اینستاگرام خود از کمک ۷ میلیاردی سیاسی به استقلال خبر داده بود و کاظم‌پور عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس نیز اعلام کرده بود اسپانسر ما و استقلال یکی است.

خوشحالم به تراکتورسازی برگشتم

بالاخره کار تمام شد. آندو با پیراهن و کاپشن قرمز به تبریز رفت و در هیات فوتبال قراردادش را ثبت کرد. آندرانیک تیموریان پس از ثبت قرارداد با تراکتورسازی و بازگشتش به تبریز ابراز خوشحالی کرد. «ایسنا» از قول او نوشت: «‌امیدوارم بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم تا بتوانیم فصل جاری را به خوبی به اتمام برسانیم.» او می‌تواند با تراکتور در لیگ قهرمانان هم بازی کند: «امیدوارم در جام قهرمانان آسیا به خوبی ظاهر شویم و برای تراکتورسازی افتخار کسب کنیم و هواداران خونگرم تبریزی را خوشحال کنیم. علاوه بر این بتوانیم شأن و شخصیت باشگاه را نیز حفظ کنیم.»

انتقال معروف به زنیت‌کازان قطعی شد

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با دریافت رضایت‌نامه از باشگاه شهرداری ارومیه به‌طور قطعی به باشگاه زنیت‌کازان روسیه می‌رود. به گزارش «ایسنا»، روز شنبه مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در فدراسیون والیبال حاضر شد و کتبا رضایت‌نامه سعید معروف را صادر کرد. بر این اساس پاسور ملی‌پوش ایران به‌عنوان بازیکن آزاد اعلام شد تا مشکلی برای پیوستن او به تیم زنیت‌کازان روسیه وجود نداشته باشد. معروف طی چند روز آینده به روسیه سفر می‌کند تا رسما با کادر فنی این تیم مذاکره و قراردادش را امضا کند.