پیگیر مصوبات دولت برای بافت پیرامون حرم رضوی هستیم
دنیای اقتصاد- فرماندار مشهد گفت: استاندار خراسان رضوی، مدیران استان و فرمانداری مشهد پیگیر وعده‌های دولت در ارتباط با پروژه ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی هستند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن، محمد گلستانی‌فرد با تاکید بر اینکه مصوبات دولت در ارتباط با بافت پیرامون حرم مطهر رضوی عملیاتی می‌شود، افزود: زمان زیادی از مصوبات دولت در این مورد نگذشته است و تبدیل این مصوبات به برنامه و اختصاص بودجه به آن نیازمند زمان است که با تلاش‌های مدیران استانی امیدواریم به زودی شاهد ثمرات مصوبات اخیر دولت در این زمینه باشیم.
گلستانی‌فرد با اشاره به کمیته آسیب‌شناسی بافت پیرامون حرم امام رضا(ع) گفت: هدف این کمیته از بین بردن آسیب‌های موجود در بافت است که برای تحقق این امر باید ابتدا نگرانی‌ها و آسیب‌ها شناسایی شده و سپس برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع آنها صورت گیرد.
فرماندار مشهد با اشاره به ضرورت ایجاد ایمنی لازم در بافت گفت: باید در شهر مشهد به ویژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی شرایطی ایجاد و برنامه‌ریزی اساسی صورت بگیرد تا شهروندان، زائران و مجاوران دچار مشکل نشده و ایمنی و سلامت آنان حفظ شود.