گروه خبر: یک عضو هیات نظارت بر مطبوعات از مصوبه دیروز این هیات برای لغو پروانه و معرفی روزنامه «مردم امروز» به دادگاه خبر داد. حسن کامران در گفت‌و‌گو با «ایسنا»، گفت: موضوع روزنامه مردم امروز هم در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات مفصلا مورد بحث قرار گرفت و گفته شد که تفکر حاکم بر برخی نشریات موجود مربوط به خط و خطوط نیست بلکه بحث دین خدا است، به خصوص عکسی که این روزنامه منتشر کرده بود نشان می‌داد که کار روزنامه در هم‌سویی با آن اقدام بوده است و دست اندرکاران نشریه نباید چنین مطلبی را منتشر می‌کردند. در همین حال سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل‌مدافع مدیرمسوول روزنامه «مردم امروز» از احضار مدیرمسوول این روزنامه به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد. وی ادامه داد: تا پایان هفته جاری باید در شعبه تعیین شده برای ارائه دفاعیات حضور یابیم. تذکر هیات نظارت بر مطبوعات به وطن امروز

همچنین هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه دیروز خود به روزنامه وطن امروز تذکر مجدد داد و پرونده این نشریه را به دادگاه مطبوعات فرستاد.

به گزارش «ایرنا»، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه هفته گذشته خود نیز به روزنامه وطن امروز بابت توهین به رئیس‌جمهوری از طریق درج کاریکاتور (مصداق بند ۸ ماده ۶ قانون مطبوعات) تذکر داده بود.