ایسنا: معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف‏سازی اختلالات خود تا دهم اسفندماه زمان خواسته است. غلامرضا داداش‏زاده درباره زمان رفع اختلالات اپراتور اول تلفن همراه توضیح داد: براساس آخرین مذاکرات و هماهنگی با شرکت ارتباطات سیار، قرار شده است به این شرکت برای حل مشکلات مربوط به آنتن‌دهی تا دهم اسفند فرصت داده شود.

وی درعین حال عنوان کرد: به هرحال این شرکت ملزم است برای گسترش ۳G در کشور فعالیت‏های خود را دنبال کند و به هر صورت فعالیت‏های توسعه‏ای گاه اختلالاتی را به دنبال خواهد داشت.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به این سوال که از مهرماه به‏طور دائم زمان‏هایی برای حل این مشکلات اعلام شده و در نهایت با گذشت حدود ۶ ماه همچنان این اختلالات ادامه دارد، اظهار کرد: بررسی‏هایی که ما روی شاخص‏های همراه اول داشته‏ایم گویای آن است که وضعیت سرویس‏های این اپراتور نسبت به آبان‏ماه بهبود قابل‌توجهی پیدا کرده است.

داداش‏زاده در پایان یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات در دوره‏های زمانی مختلف به‏طور آزمایشی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها درباره خدماتی که دریافت می‌کنند نظرخواهی می‏کنیم. براساس اطلاعاتی که از این طریق به دست آمده نیز، اوضاع طی ماه‏های گذشته بهتر شده اما به هر صورت همان‏طور که اشاره شد عملیات توسعه‏ای گاه مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.

10 اسفند اختلالات موبایل‏ها درست می‏شود