دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور: شهردار منطقه یک اهواز گفت: نبود سیستم فاضلاب در مرکز شهر از معضلاتی است که باعث شده کانال‌هایی که برای آب‌های سطحی تعبیه شده به محل دفع فاضلاب تبدیل شود. مسعود محمد شفیع‌پور عنوان کرد: بودجه شهرداری منطقه یک اهواز در سال‌جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود. حدود ۲۸ میلیارد تومان از این اعتبارات به‌منظور فعالیت‌های عمرانی و مابقی به‌منظور خدمات و کارهای جاری به‌کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مناقصه‌های ۲۵ میلیارد تومانی از فعالیت‌های عمرانی برگزار شده یا در حال برگزاری است، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در معاونت ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری منطقه یک، ۱۹ پروژه اجرایی شده که یکی از این فعالیت‌ها، راحت‌سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان است. به همین منظور در پیاده‌روهای معابر رمپ‌هایی تعبیه شده یا در حال انجام گرفتن است.

محمد شفیع‌زاده گفت: امسال ۹۳ پروژه در بخش خدمات شهری، حمل‌ونقل و فنی و عمرانی در شهرداری منطقه یک تعریف شده که تعدادی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در دهه فجر و تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.