پیش فروش بلیت مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر چهاردهم، از دوشنبه مورخ ششم بهمن ماه ۹۳ از طریق سامانه www. footballeticket. ir آغاز شده است. به گزارش کاپ، پیش خرید بلیت‌ها با کارت عضویت و کارت ملی امکان‌پذیر است. البته برای تماشاگرانی که کارت عضویت دارند تخفیف ویژه‌ای لحاظ می‌شود. تمامی بلیت‌های طبقه‌ اول و طبقه‌ دوم برای نیم فصل دوم فقط از طریق این سامانه به فروش می‌‏رسد و در محل ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی فروخته نخواهد شد. پیش فروش بلیت مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر چهاردهم، از دوشنبه مورخ ششم بهمن ماه ۹۳ از طریق سامانه www. footballeticket. ir آغاز شده است. به گزارش کاپ، پیش خرید بلیت‌ها با کارت عضویت و کارت ملی امکان‌پذیر است. البته برای تماشاگرانی که کارت عضویت دارند تخفیف ویژه‌ای لحاظ می‌شود. تمامی بلیت‌های طبقه‌ اول و طبقه‌ دوم برای نیم فصل دوم فقط از طریق این سامانه به فروش می‌‏رسد و در محل ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی فروخته نخواهد شد.

دستگیری پولادی از طریق اینترپل؟

سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی اظهار کرد: «پرونده بازیکنان خطاکار با توجه به تخلفاتی که صورت گرفته، در مراجع قضایی تشکیل شده و دیگر نیروهای مسلح نمی‌تواند اقدام خاصی انجام دهد. باز هم تاکید می‌کنم اگر رای دادگاه در خصوص پولادی صادر شود، حتی از طریق اینترپل پیگیری و اقدام به دستگیری این بازیکن می‌کنیم ولی این بازیکن فعلا با تیم قطری‌اش قرارداد دارد و حکمی درباره او صادر نشده است.»

انصراف عابدینی از خرید پرسپولیس

امیرعابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس قصد داشت با مشارکت برخی از پیشکسوتان و حسین هدایتی باشگاه را خریداری کند، اما به گفته وی قیمت گذاشته شده خیلی زیاد است. وی در گفت‌وگو با «ایسنا»، ازانصرافش از خرید سهام باشگاه پرسپولیس گفت: «از خرید باشگاه منصرف شدم. با توجه به آن چیزی که من در اطلاعیه فروش خواندم، دیدم شرایط مناسب نیست. البته شاید آقای هدایتی در قالب شرکت هلدینگ استیل آذین ایرانیان برای خرید باشگاه اقدام کند. دوستان برای پرداخت پول زمان کمی را مشخص کرده‌اند.»

هلمکه ۶ هفته دور از فوتبال

کمیته پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد که هندریک هلمکه بازیکن آلمانی این تیم به دلیل مصدومیت به مدت ۶ هفته دور از میادین خواهند بود. بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگو با کاپ، گفت: «درحال بررسی وضعیت این بازیکن هستیم.» وی در این باره که آیا احتمال دارد هلمکه از لیست استقلال خارج شود توضیح داد: «هنوز تصمیمی مبنی بر این کار نداریم، اما با در نظر گرفتن اینکه هلمکه نتواند استقلال را تا دو یا سه ماه آینده همراهی کند مجبوریم این کار را انجام دهیم.»

گابریل با پرسپولیس توافق کرد

فرناندو گابریل بازیکن برزیلی مد نظر سرخپوشان با مسوولان این باشگاه توافق کرد. به گزارش «ایسنا»، او پس از اینکه آزمایش‌های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت، دیروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مذاکرات نهایی را با مسوولان این تیم انجام داد.

احضار وزیر ورزش به مجلس

تخلف وزارت ورزش در روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، گودرزی وزیر ورزش و جوانان را با اعلام وصول سوال نماینده فلاورجان به خانه ملت کشاند. به گزارش خبرگزاری فارس، بر این اساس، سوال ملی سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان درباره علت عدم توجه به مشکلات جوانان و تخلف وزارتخانه در روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام وصول شد.

اعلام شرط نهایی اعطای میزبانی لیگ جهانی والیبال

فدراسیون بین‌المللی والیبال شرط اعطای میزبانی به ایران را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد که در صورت تضمین حضور بانوان در ورزشگاه، میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی را به ایران واگذار خواهد کرد. کشورهای روسیه و لهستان رقیبان ایران برای کسب میزبانی دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ هستند که از این حیث مشکلی ندارند و در صورت عدم تضمین فدراسیون والیبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه، یکی از این دو کشور میزبان بازی‌ها خواهند شد.