گروه بنگاه‌ها: بانک‌پاسارگاد موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، طبق ارزیابی‌ به‌عمل آمده توسط کمیته داوری، در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و هشتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در تاریخ ۱۱ بهمن در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، بانک‌پاسارگاد به‌عنوان تنها سازمان، موفق به کسب بالاترین سطح جایزه یعنی تندیس زرین شد. بر اساس این خبر در این مراسم که با عنوان یادواره استاد فرهیخته، دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی از پیشکسوتان مدیریت مالی کشور برپا شد، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر مرتضی‌بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و جمعی از مدیران و مسوولان حضور داشتند، بانک‌پاسارگاد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و... حائز کسب تندیس زرین این جایزه شد. این در حالی است که در طول برگزاری این جایزه از ابتدا تاکنون، برای اولین‌بار است که یک سازمان موفق به کسب تندیس زرین این جایزه شده است. بنا بر این گزارش برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده‌است.

تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی

به بانک تجارت رسید

گروه بنگاه‌ها: جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای پنجمین سال متوالی به بانک تجارت اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در هشتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، بانک تجارت موفق شد به‌عنوان بانک برتر کشور در حوزه مدیریت مالی برای پنجمین سال متوالی این جایزه را به‌دست آورد. رستمی، معاون مدیرعامل در امور مالی و سرمایه‌گذاری بانک تجارت، با حضور در این مراسم تندیس سیمین و لوح تقدیر پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد. بانک تجارت طی چهارسال گذشته نیز موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شده بود. این بانک یکی از بانک‌های مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی است. صورت‌های مالی این بانک با کمترین مشکل در مجامع عمومی به تصویب رسیده و استحکام و شفافیت مالی این بانک مورد تقدیر مدیران ارشد اقتصاد کشور قرار گرفته است. بانک تجارت همچنین تنها بانک ایرانی است که موفق به کسب رتبه از سوی موسسه مالی Capital Intelligence شده و توانمندی این بانک در ایفای تعهدات و مواجهه با ریسک مورد تایید قرار گرفته است.

کسب دو جایزه توسط توسن

در جشنواره دکتر نوربخش

گروه بنگاه‌ها: اختتامیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با معرفی برترین نوآوری‌های بانکی در چهارمین جشنواره دکتر نوربخش، به‌عنوان بخش جنبی هرساله این همایش، پایان یافت. به گزارش «افتانا» (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در این مراسم محصول سامانه برخط کشف تقلب از شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن و درگاه ارائه سرویس‌های بانکی یاقوت از شرکت سامانه‌های نرم‌افزاری توسن حائز رتبه برتر شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند و تندیس جشنواره را دریافت کردند. هیات داوران چهارمین جشنواره دکتر نوربخش در زمینه محصولات معرفی‌شده از سوی بانک‌ها با تشکر از ۱۵ بانک شرکت‌کننده در جشنواره و با تقدیر از ۳ محصول کارت چند منظوره بانک سرمایه، طرح باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی، سامانه فروش ارز مسافری بانک ملت، بانک تجارت را به‌خاطر سرویس موبایل بانک برای کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب به‌عنوان رتبه اول و بانک اقتصاد نوین به خاطر انتقال وجه بانکی از طریق شماره موبایل (MMT) و بانک سامان را به خاطر نرم‌افزار پایای گروهی ACH به‌عنوان رتبه دوم انتخاب کرد.