دنیای اقتصاد: ایسوس از لپ‌تاپ جدید زن‌بوک UX۳۰۵ با ضخامت ۲/ ۱ سانتی‌متر و قیمتی مناسب رونمایی کرده که می‌تواند مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. ایسوس، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فناوری در تایوان است که در سال‌های اخیر با عرضه محصولات متفاوتی مانند لپ‌تاپ، تبلت و... نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده تا بتواند به رقابت در دنیای فناوری بپردازد. ایسوس از محصول جدید زن‌بوک UX۳۰۵ با ضخامت ۲/ ۱ سانتی متر رونمایی کرده که با داشتن قیمتی مناسب می‌تواند تبدیل به گزینه محبوبی برای کاربران شود، زیرا در زمانی که از ضخامت یا وزن لپ‌تاپ‌ها کاسته می‌شود به قیمت آنها افزوده می‌شود، اما این لپ‌تاپ با وجود ضخامت ۲/ ۱ سانتی‌متری از قیمتی مناسب برخوردار است.

کاهش ضخامت و حجم لپ‌تاپ‌ها را می‌توان در معرفی پردازنده‌های اینتل سری Core M دانست. پیش از این نیز محصولات دیگری مانند ATIV Book ۹ سامسونگ با قیمت ۱۲۰۰ دلار یا Lenovo Yoga ۳ Pro با قیمتی در حدود ۱,۲۹۹ دلار و به بالا عرضه شده بودند.

اکنون ایسوس نیز از رقبای خود باز نمانده و با عرضه محصول Zenbook UX۳۰۵ به رقابت با کمپانی‌های مشهور پرداخته است. قیمت مناسب ایسوس می‌تواند امتیاز مثبتی برای کسب موفقیت این محصول در دنیای فناوری محسوب شود.

اما محصول جدید ایسوس از پردازنده Core M-Y۵۱۰، حافظه داخلی ۱۲۸GB از نوع solid-state drive، وضوح تصویر ۱۰۸۰p، صفحه نمایش فول اچ‌دی، عمر باتری ۱۰ ساعته و با قیمتی حدود ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

این لپ‌تاپ آماده عرضه بوده، اما در صورتی که تمایل به داشتن صفحه نمایشی با رزولوشن بیشتر هستید می‌توانید صبر کنید تا مدل دیگری از همین سری، اما با رزولوشن ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل و شباهت‌هایی به لنوو Yoga ۳ Pro با قیمتی در حدود ۹۹۹ دلار عرضه شود.