گروه بنگاه‌ها: شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری و تعطیلات آغاز سال ۱۳۹۴ اعلام شد. بر همین اساس، از روز شنبه ۱۶ اسفندماه تا پایان سال جاری، در تمام روزهای هفته (غیر از روزهای کشیک) یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر کلیه شعب بانک، افزوده خواهد شد.همچنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به‌عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه ۲۲ و ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ و نیز روزهای دوشنبه ۳ فروردین، سه‌شنبه ۴ فروردین و چهارشنبه ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود. اسامی شعب منتخب بانک آینده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسر کشور، در تارگاه رسمی این بانک به نشانی www.ba۲۴.ir قابل دسترس است. اعلام شعب کشیک بانک آینده

در تعطیلات نوروزی

گروه بنگاه‌ها: شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری و تعطیلات آغاز سال ۱۳۹۴ اعلام شد. بر همین اساس، از روز شنبه ۱۶ اسفندماه تا پایان سال جاری، در تمام روزهای هفته (غیر از روزهای کشیک) یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر کلیه شعب بانک، افزوده خواهد شد.همچنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به‌عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه ۲۲ و ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ و نیز روزهای دوشنبه ۳ فروردین، سه‌شنبه ۴ فروردین و چهارشنبه ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود. اسامی شعب منتخب بانک آینده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسر کشور، در تارگاه رسمی این بانک به نشانی www.ba24.ir قابل دسترس است.

لوح سپاس مسوولیت اجتماعی برای بانک شهر

گروه بنگاه‌ها: لوح سپاس در حوزه مسوولیت اجتماعی در دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی به بانک شهر اختصاص یافت. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک، با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط این بانک در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، لوح سپاس در این حوزه، از سوی دبیرخانه «دومین کنفرانس روش‌های تحقیق کاربردی و پیشرفته در مدیریت ارتباطات»، به مدیر روابط عمومی بانک شهر اهدا شد.

اولویت‌های سال ۹۴ بانک سرمایه

گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک سرمایه در همایشی با حضور مدیران امور و روسای ادارات، سیاست‌های این بانک در سال آتی را تبیین کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، بیرانوند مقوله انطباق با پیشرفت‌های نوین و لزوم همسویی با تغییرات در صنعت بانکداری را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: در سال آینده جذب منابع توسط همه همکاران در سطوح مختلف، وصول مطالبات، سودآوری و تحقق EPS، ایجاد وحدت و همدلی و توجه به بهداشت روانی همکاران جزو برنامه‌های اصلی این بانک می‌باشد.

محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک سینا شد

گروه بنگاه‌ها: با تصویب هیات‌مدیره بانک سینا، مهندس محمدرضا پیشرو به‌عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد. وی پیش از این سمت مدیرعاملی بانک صادرات ایران را برعهده داشت. مهندس پیشرو، قبل از این به مدت ۷ سال عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران بوده و مدیرعاملی بانک صنعت و معدن را نیز در کارنامه دارد. وی با تصویب هیات‌مدیره بانک سینا جایگزین کوروش پرویزیان مدیرعامل قبلی این بانک شد.