دریافت سومین تندیس‌طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان توسط  فولاد خوزستان

گروه بنگاه‌ها: شرکت فولاد خوزستان، بزرگ‌ترین‌ عرضه کننده شمش فولادی در کشور موفق شد برای سومین سال متوالی تندیس طلایی سازمان حمایت را در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کند. در چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که روز نهم اسفندماه با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران برگزار شد، مهندس عبدالمجید شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان سومین تندیس طلایی و لوح تقدیر این شرکت را از دکتر اسحاق جهانگیری دریافت کرد.

فولاد خوزستان تنها فولادساز بزرگ کشور در سطح تندیس طلایی و پیشگام در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در حوزه معادن و صنایع معدنی ارزیابی شده است که طی ۸ سال گذشته، اهتمام ویژه به برآورد انتظارات و نیازهای مصرف‌کنندگان و ذی‌نفعان را در کنار ارتقای کیفیت و بهره‌وری دنبال کرده و استراتژی مشخص خود را در یک سال گذشته پیاده‌سازی و نهادینه کردن رهنمود اقتصاد مقاومتی اعلام و اجرا کرده است.

این گزارش حاکی است ، چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سالن اصلی مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و در آن علاوه بر معاون اول رئیس‌ جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسوولان بلندپایه این وزارت و سازمان حمایت، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده و نیز شماری از مدیران عامل بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی کشور در آن حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، از ۳۵۹ بنگاه تولیدی و خدماتی ۱۱۸ بنگاه موفق به دریافت گواهینامه و تندیس شدند که در این میان فولاد خوزستان با دریافت ۵ تندیس طی سال‌های گذشته و نیز دریافت تندیس طلایی برای سومین بار متوالی در حوزه صنایع معدنی رکورددار است.