گروه بنگاه‌ها: شرکت بدر الکتریک در نظر دارد برای رفاه مشتریان خود با تیم بزرگی از برنامه‌نویسان حرفه‌ای برای فارسی‌سازی نرم‌افزار دستگاه‌های بارکد پرینتر اقدام کند. علیرضا کوهپایی، مدیر فروش و توسعه بازار شرکت بدرالکتریک با بیان این مطلب گفت: این نرم‌افزار امکان استفاده آسان‌تر برای کاربر را فراهم کرده و قابلیت استفاده هر نرم‌افزار با لایسنس مشخص روی یک دستگاه را خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه عرضه‌کنندگان غیررسمی که برای منافع کوتاه‌‌مدت خود از مجاری غیرقانونی کالاهای مشابه را وارد کشور می‌کنند، این نرم‌افزار صرفا با محصولات قانونی این شرکت سازگار است. وی با بیان اینکه بدرالکتریک نماینده انحصاری ماشین‌های اداری TOSHIBA است، تاکید کرد: این کمپانی با ارائه طراحی نوین و کیفیتی بالا چاپگرهای برچسب خود را Label printer در چند رده کاری (portable-desktop-industrial) تولید و روانه بازار کرده است.

لیبل پرینترها که با نام بارکد پرینتر نیز شناخته می‌شوند، مصارف بیشماری را با پیشرفت تکنولوژی پیدا کرده‌‌اند و هر یک از این مدل‌ها که در یک خانواده کاری معرفی شده‌اند با توجه به توان کاری روزانه توسط مشتریان انتخاب و از آنها بهره‌گیری می‌شوند.