دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز ادامه خواهد یافت و فولاد و تراکتورسازی ۲نماینده ایران، دیدارهای مهمی پیش‌رو خواهند داشت. فولاد در تاشکند و تراکتورسازی در تبریز برای زنده نگهداشتن امیدهای‌شان در آسیا تلاش خواهند کرد چراکه در روزاول هردو نتیجه خوبی نگرفتند وتراکتورباخت و فولاد مساوی کرد.

لکوموتیو ازبکستان - فولاد

تساوی در اهواز مقابل السد کار را برای فولادی‌ها پیچیده کرد. این تیم در این گروه رقیب سرسختی همچون الهلال را پیش‌رو دارد و بنابراین در دیدار با لکوموتیو به حداکثر امتیازات ممکن نیاز دارد. اکنون جدال در تاشکند ماموریت سخت دوم برای شاگردان اسکوچیچ محسوب می‌شود. فولاد برای آنکه بتواند هم با الهلال رقابت کند و هم از السد جا نماند باید لکوموتیو را شکست دهد تا تیم ازبکستانی را هم ناامید کند. درست است که الهلال در عربستان کار سختی برای شکست دادن لکوموتیو نداشت اما قطعا تیم ازبکستانی در دیدار خانگی با فولاد چهره متفاوتی خواهد داشت.

تراکتورسازی - الاهلی امارات

شاگردان اولیویرا در نخستین دیدار مقابل نسف‌قارشی شکست خوردند آن‌هم در حالی که از حریف خود پیش بودند و شاید تصور بر این بود که تراکتورسازی حداقل با یک امتیاز از ازبکستان بازخواهد گشت اما این اتفاق رخ نداد و نماینده تبریزی کشورمان در گام نخست امیدوارکننده نشان نداد.

اکنون دومین دیدار این تیم آن هم در خانه حساسیت مخصوص به خود را دارد. شاید روی کاغذ آسان‌ترین دیدار تراکتورسازی مقابل الاهلی امارات باشد، تیمی که در خانه به تساوی مقابل الاهلی عربستان رضایت داد و اکنون دیدار دشوار تبریز را پیش‌روی خود دارد.اولیویرا مسوولیت سنگین خودش و تیمش دراین بازی را می‌شناسد و به گرفتن نتیجه امیدوار است: «لیگ قهرمانان آسیا سختی‌های خود را دارد اما یک باشگاه نماینده یک ملت و یک شهر است و به همین دلیل تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا با دست پر از این بازی خارج شویم و الاهلی را شکست دهیم.»