ورود جگوار به تولید خودرو برقی

گروه ترجمه: شرک جگوار لندرور، متعلق به تاتا موتور، قصد دارد اولین خودرو برقی خود را در اتریش تولید کند. به گزارش اکونومیک‌تایمز، این خودروساز تولید خودرو برقی خود را سال آینده آغاز خواهد کرد. این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که جگوار لندرور به تازگی مدل جدید اکس‌ای با نام«بیبی جک» و شاسی‌بلند اف-پیس را عرضه کرده است. این شرکت همچنین یک کارخانه جدید در چین خواهد ساخت. کارخانه این شرکت در برزیل هم درحال ساخت است. جگوار قصد دارد یک خط تولید کوچک در اتریش ایجاد و سالانه حدود ۱۰ هزار خودرو برقی در آن تولید کند. این شرکت قصد دارد به منظور رعایت مقررات اتحادیه اروپا در زمینه انتشار گازهای آلاینده، خودرو برقی تولید کند. درحال حاضر فروش این شرکت به نیم میلیون خودرو رسیده است و قصد دارد کارخانه‌ای را در آمریکا تاسیس کند. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جگوار لندرور به منظور افزایش تولید جهانی در آینده، درحال ارزیابی فرصت‌ها در بسیاری از بازارها است.»

ورود جگوار به تولید خودرو برقی

گروه ترجمه: شرک جگوار لندرور، متعلق به تاتا موتور، قصد دارد اولین خودرو برقی خود را در اتریش تولید کند.

به گزارش اکونومیک‌تایمز، این خودروساز تولید خودرو برقی خود را سال آینده آغاز خواهد کرد. این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که جگوار لندرور به تازگی مدل جدید اکس‌ای با نام«بیبی جک» و شاسی‌بلند اف-پیس را عرضه کرده است. این شرکت همچنین یک کارخانه جدید در چین خواهد ساخت. کارخانه این شرکت در برزیل هم درحال ساخت است.

جگوار قصد دارد یک خط تولید کوچک در اتریش ایجاد و سالانه حدود ۱۰ هزار خودرو برقی در آن تولید کند. این شرکت قصد دارد به منظور رعایت مقررات اتحادیه اروپا در زمینه انتشار گازهای آلاینده، خودرو برقی تولید کند. درحال حاضر فروش این شرکت به نیم میلیون خودرو رسیده است و قصد دارد کارخانه‌ای را در آمریکا تاسیس کند. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جگوار لندرور به منظور افزایش تولید جهانی در آینده، درحال ارزیابی فرصت‌ها در بسیاری از بازارها است.»